Oliver18 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SverigeeDemokrat

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
7
Användarnamn: Oliver18

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? SverigeeDemokrat#3470

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag är som mest aktiv på server och i discord mellan 16.00-18.00 och mellan 19.00-01.00 på vardagar och på helger så har jag möjlighet att vara inne så länge jag orkar vilket brukar bli runt 06.00.

Berätta om dig själv Jag är en helt vanlig 16åring som gillar att spendera tid framför datorn, tränar myvket och hänger mycket med vänner. Jag brinner även för att hjälpa folk överlag och där av kommer min dröm om att en dag bli polis. Om jag ger mig in på något så slutför jag det också. Ger aldrig upp oavsätt vad som händer.

Vad skulle du göra om du blir staff? Det jag skulle göra om jag blir staff är först och främst att lära mig allt som har med staff att göra fungerar vilket kommer gå på nolltid eftersom att jag är en extremt snabblärd person. Där efter kommer jag att sätta mig i support och vänta på folk som vill ha hjälp och sedan hjälpa/ge dom råd ut efter de problem/frågor de har.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på multistaden i ungefär 3-4 veckor och det har varit extremt roligt. Där av känner jag att det är dags för mig att nu ta nästa steg och hjälpa folk på de sättet jag tidigare fått hjälp av nuvarande staffs.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Då jag känner att multistaden är en bra server med bra ledning och staffs samt spelare så känner jag att det hade varit extra roligt att hjälpa multistaden att bli ännu bättre och även ge alla spelare snabb support så de kan ge sig ut i nya roliga, spännande och bra scenarion.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag hade kunnat bidra på många sätt. Framförallt så är jag väldigt aktiv både på dc och inne på servern samt på forumet vilket i sin tur kommer att leda till att fler spelare får snabb och bra support. Jag är även väldigt hjälpsam och trevlig vilket jag tror kommer att uppskattas av spelarna och på så sätt sprider de ett rykte om att multiataden är en bra plats med bra staffs. Detta leder i sin tur till att fler spelare lockas och i slutändan väljer att spela och spendera tid inne på just multistaden.

Har du några tidigare erfarenheter? De tidigare erfarenheterna som jag har är främst att jag hängt med pilot en dag och fått se och lära mig hur han aggerar och gör i sina staff ärenden samt i support. Sedan så har jag även varit servervakt ett tag. Jag har även kört på servern ett tag nu och där av stött på många scenarion, suttit i staff ärenden och även frågat om hjälp i support vilket jag tagit lärdom av och på så sett vet jag hur många inom staff teamet samt support aggerar ut ifrån olika ärenden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har koll på servervakt komandon men har inte varit staff innan så svar nej men jag är som jag skrev innan extremt snabblärd och där av kommer jag att lära mig komandon extremt snabbt utan några större problem.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har extremt lätt att lära mig, speciellt om jag tycker att något är intressant vilket jag gör i detta fallet. Alltså så kommer jag ha lärt mig allt på ingen tid alls.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på multistaden då jag anser att fet är en bra server som uppfyller alla mina krav och mer än så.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget förutom att jag kan garantera att bli en bra och målmedveten staff om ni väljer att ge mig den chansen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka