Accepterad oliver1235 | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver1235

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378753563/

Ditt Hex-ID: steam:110000118f19e1b

Vad är din discord tagg? Mucklan#0897

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde att banna mig för att jag och min kompis var med i ett bråk men en kille och staffsen såg inte hela scenariot och missuppfattade hela situationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompisar skulle pimpa min bil. Jag skulle åka in på Vianor men dörren var buggad så jag såg inte vad som gömde sig bakom dörren. Så jag råkade köra på någon långsamt eftersom jag inte såg ett skit. Sedan pimpade jag den som vanligt som alla andra gör. Sedan betalade jag och skulle åka ut. Det var en massa personer som var där och jag körde långsamt. Sedan kom en tjej och gick in framför min bil när jag körde långsammt. Då trillade hon och sa inget eftersom hon visste att det var hennes fel. När det var fritt skulle jag åka ut (långsamt) men då kom en som jobbar på vianor och sprang in i min bil samtidigt som jag körde. Då bakade jag lite och sedan körde lite mer åt sidan om han som trillade. Då sa han ajj och då tror jag att jag råkade köra på han igen fast det var d sync https://medal.tv/clips/62537732/0PXfIgcmGGMc Sedan kom en kollega till mig son heter Olle och sa: Vafaan Magnus har du kört på en till. Jag är så jäkla trött på hans kommentarer så det är galet. Jag sa: ska du ha stryk Olle som jag alltid brukar säga(vi är vänner). Sedan kom det en massa folk och sa: Mannen ska du ha stryk? Man hör på mig att jag är arg och besviken eftersom dem förstår inte vad som har hänt. Lyssna på hur jag pratar. Sedan frågade jag om jag får köra ut och då kom en kille från Autoexperten och sa: Ska du ha stryk mannen ska du ha stryk. Då sa jag: Autoexperten vad ska du göra? Då gick jag ur min bil och bara kollade på han. Då gav han mig en rak höger och jag slog tillbaka. Då råkade jag smälla till en från Vianor som inte var meningen. jag blev sedan slagen av min vän Freddan. Sedan springer han från Autoexperten iväg mot när man färgar om sin bil. Då går jag fram till han och säger du rör mig inte din jävel(rpar som min karraktär). Sedan slog jag men träffade min vän och han förstår att det inte var meningen. Men sedan slog jag till Autoexperten eftersom jag vill ju slå tillbaka eftersom han slog mig utan anledning. Men då kommer tjejen som fixade min bil och slog till mig. Sedan drog jag slutsatsen att dra därifrån eftersom jag vet att någon kommer tolka det fel som bosse gjorde. Sedan blev jag bannad för lall. Men Bosse såg inte hela scenariot och i hans klipp https://medal.tv/clips/62537540/d1337OMKrDCR så ser man bara att jag slår vilket inte är sant. Om man kollar mitt klipp så ser man början av hela scenariot. Att slåss passade in i scenariot eftersom han från Autoexperten skulle slåss. Men jag skulle ju även gå och då behövdes det inte en bann eftersom jag skulle inte slås något mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig. Bosse som banande mig har inte sett hela scenariot och bara en liten del och ifall jag blev bannad för lall borde hon också blivit det. Han har även ingen annan motivering än ordet lall. Det var dessutom bara 2 smällar som sågs i klippet och inte hela scenariot. Om han hade sett scenariot hade han nog inte bannnat mig.(Hela scenariot https://medal.tv/clips/62537732/0PXfIgcmGGMc )

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första blev jag bannad av combatlogg. Det var på den tiden jag precis hade börjat med FiveM så jag visste ingenting om spelet eller vad jag gjorde. Min andra ban skrev jag på mitt andra konto om. Då fick jag ban för att Suntförnuft springa i operationsrum då jag försökte hitta min kompis som var på sjukhuset. Jag kunde även inte se något då det mesta var osynligt. Lärdomen av första bannen var att läsa regler och inte stänga av datorn när det blir svårt. Lärdomen av min andra ban blev att jag inte ska springa runt i olika tjänsterum mm. T.ex ett polishus. Min tredje ban blev jag bannad för rdm. Jag körde på min vän men jag dödade aldrig honom. Det var kanske en felaktig ban eftersom jag hade kört på honom men denna gången är det 100% en felaktig ban. Min lärdom blev att inte ge hämnd eller försöka göra någon illa. Sista var en felaktig ban som var rdm. Jag hoppade sedan support och Sniffe hjälpte mig och sa att det var en felaktig ban och att det var ett misstag. Sedan tror jag inte att jag har någon fler. Men det kanske jag har jag kommer inte riktig ihåg dem som jag inte överklagade. Det kan vara en mer så ni vet. Har inte bra koll. Jag har fått 2 eller 3 felaktiga bans. Jag har även fått ett flertal felaktiga som jag har bevisat är fel. Senaste var ungefär samma sak som nu. Jag blev bannad för lall när någon slog mig och jag slog tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har inte lärt mig så mycket eftersom jag anser att det var staffen som gjorde fel men jag kan väll typ tänka mer på när jag går in i slags mål om jag verkligen gör rätt eller om jag ska berätta för personen jag bråkar med att vi ska lösa det någon annan stans eller att vi ska sluta och be om ursäkt. Jag ska även tänka mig för innan jag går in i ett slagsmål

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att tänka innan jag börjar slåss om jag kanske kan lösa det på något annat sätt, typ som att prata med personerna lugnt så alla fattar vad som hände och jag kanske inte ska ge igen även om det kallas att stå upp för si själv och det rpar min karraktär som

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka