Nekad oliver12345 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver12345

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Användarnamn: oliver12345

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450267764/

Vad är din discord tagg? Oliver "/#9274

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag har blivit bannad för FailRP i ett scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Det var ett ´scenario som det kom 2 killar i en Audi Rs6 och sa att jag skulle hoppa in i deras bil. Jag ville inte det så jag ringde mitt gäng för jag var säker på att dem två killarna skulle råna mig. och det gjorde dem. Jag körde en liten bit och sedan tog dem upp Gun och sa att jag skulle hoppa in i deras bil. Jag körde typ 2 meter där och drog upp min Gun och börja skjuta mot dem. Sedan får jag ner båda två och tar deras pistoler och drar där ifrån. och lägger in dem i mitt förråd på mc:n. Men det är löst nu och dem har tillbaka sina grejer och allt är löst.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja det har jag. Det var i ett scenario som jag rånade en kille på några tusen kronor. Jag tog hans pengar och när jag skulle köra där ifrån så sköt jag han för att han inte skulle minas det som hade hänt men det blir RDM. Så jag skulle inte ha skjutit personen utan bara kört där ifrån och inte göra något mot han. För om jag dödar han så blir det RDM. Men det är löst det med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat göra. Jag hade bara lyssnat på dem grabbarna och bara hoppa in i deras bil och inte göra något mot dem. För då blir det bara vare en var det redan är. Jag hade bara kunnat lyssna på dem så skulle allt gått bra men jag drog upp min Gun och börja skjuta mot dem som var riktigt dumt gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Nästa gång det händer så ska jag bara lyssna på vad dem vill och inte göra något motstånd. För då blir det bara värre en var det redan är.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka