Nekad oliver12345 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver12345

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Användarnamn: oliver12345

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450267764/

Vad är din discord tagg? Oliver "/#9274

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag blev bannad för FailRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Det kom 2 killar i en bil som sa att jag skulle hoppa in i deras bil. Men jag ville inte det så jag körde en liten bit och där riktade dem pistol mot mig och sa att jag skulle hoppa in jag börja köra lite för att ta upp min Gun och sen började jag skjuta på dem men istället skulle jag bara hoppa in i deras bil men jag har pratat men GHOST och vi löste allt.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja det har jag. Jag har blivit bannad för rdm innan. Det var i ett scenario som jag rånade en kille på några tusen och sen när jag skulle köra där ifrån så sköt jag han men istället skulle jag bara ha kört iväg. Men vi har snackat och allt är löst där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat. Jag hade bara kunnat hoppa in i deras bil och bara göra som dem sa istället för att köra och döda dem. För det är bara onödigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. att lyssna på vad folk säger om dem riktar Gun mot mig och bara göra som dem säger.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka