Accepterad oliver12345 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver12345

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Användarnamn: oliver12345

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450267764/

Vad är din discord tagg? Oliver "/#9274

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag blev bannad för Combatlogg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är jag som har gjort fel. Det var i ett scenario som det var 2 killar och jag som (bråkade typ) dem fearrp och dem slogs på greenzone. Men en av dem killarna har blivit bannad för det och jag har viassat video för Virket och allt är löst. Men istället för att kontakta en admin så combatlogga jag och det är det absolut dummaste man kan göra. Men jag tänkte inte på det där och då. jag kunde bara kontakta admin och så hade dem fått ge tillbaka mina grejer.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja det har jag för RDM. Det var i ett scenario som jag rånade en kille på en stor summa pengar och istället för att köra där ifrån så råkade jag döda den kille och köra där ifrån. Jag kunde bara ha kört där ifrån istället för att döda han men jag tänkte inte på det men det är ju såklart RDM. Men det är löst idag iallafal.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara kontakta admin och så hade dem fått ge tillbaka mina grejer och kolla på min video som jag visade virket innan och sen hade jag fått det dem tog ifrån mig och jag gjorde absolut fel och det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte combatlogga och bara ta kontakt med admin eller något. Men jag vill jätte gärna komma tillbaka på servern för Multistaden är den roligaste servern jag har spelat på och jag har förstår att jag har gjort fel och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka