Nekad Oliver gangister | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver gangister

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Bulle2009#9239 Men jag blev bannad från unive dc.

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en glad kille från svängsta som är 15 år, han är mycket in till bilar och epa-traktorer. Jag kommer att bo på landet och min största dröm är att bli bilmekaniker. Jag kommer att vara lugn och köra runt på car meets osv.
Min barndom växte jag upp med min pappa, min mamma dog när jag föddes. Och min pappa dog i en bilolycka jag var 12 år, han var en racerförare, bromsarna slutade fungera och han åkte rakt in i en cementvägg i 200 km/h
Ända sen dess har jag haft det svårt och få pengar och leva livet men jag har jobbat på massor olika jobb men inte fått någon bra lön, har planer för framtiden om att starta en egen bilmekaniker shop.
Mina intressen är 1. Drifta, meka på bilar, cruisa runt o pimpa bilar 2. Spelar mycket bil spel. Efter mina föreldrar har gått bort har ajg velat flytta till ett annat ställe som heter unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ha ett jätte bra rpande och inte lalla runt som vissa gör. Ser jag nån göra ett regelbrott så kommer jag rapotera in det direkt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ställer öppna frågor och agerar på ett sätt som även ger övriga möjlighet att få ut vad dom vill av sina karaktärer

Hur hittade du Unive? Jag har tittat väldigt mycket på youtube och har vänner som tipsar om det dom säger att det är en jätte bra server och att den är bra gjord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka