Oliver gangister
Icke Medlem
- Meddelanden
- 59
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi ab
Vad heter du IRL? Oliver
Vad heter du på discord? Bulle2009#9239
Hur gammal är du? 13 år
Hur länge har du spelat på Unive? länge men blev medlem den 22 för blev bannad så har varit medlem innan
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla genom att ska samarbeten med olika bra företag. Jag kommer försöka få många anställda så vi kan tjäna bra med pengar. Jag kommer få in folk genom att ta intervju dom måste ha b-körkort annars blir det inte bra för företaget om polisen stoppar dom. jag kommer ha möte en gång i veckan med dom anställa om hur det går för dom och där med höja upp dom efter 1-2 veckor.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar där just nu
Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 tim per dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Oliver
Vad heter du på discord? Bulle2009#9239
Hur gammal är du? 13 år
Hur länge har du spelat på Unive? länge men blev medlem den 22 för blev bannad så har varit medlem innan
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla genom att ska samarbeten med olika bra företag. Jag kommer försöka få många anställda så vi kan tjäna bra med pengar. Jag kommer få in folk genom att ta intervju dom måste ha b-körkort annars blir det inte bra för företaget om polisen stoppar dom. jag kommer ha möte en gång i veckan med dom anställa om hur det går för dom och där med höja upp dom efter 1-2 veckor.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar där just nu
Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 tim per dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja