Nekad oliver eriksson | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

oliver eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/oliver_090901

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? ProOlleTolle#7074

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2007

Berätta om din karaktär. Tjena min karaktär heter Nils Olsson och är 19år gammal. Hans karaktär sen hans uppväxt har varit bra han gilla väldigt mycket snabba bilar när han va liten han va han en tuff unge men va också ganska arg ofta. han gillar att jobba hårt när det väl ska jobbas. Han gillar att jobba som sagt men han gillar också bilar och motorcyklar. Jag är en tuff man har inte så mycket känslor är väldigt tuff av mig men kan va lite arg ibland. Jag gillar bilträffar och annat men en sak jag gillar så är det att köra bil race. Gillar med att meka med bilar och hemma bygge. Men han har en sjukdom som heter dyslexis. Han va väldigt bra i skolan under hans uppväxt han fick A i alla ämnen.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är aktiv jätte ofta och gillar att jobba och när det ska jobbas så ska det jobbas hårt. Jag gillar också hjälpa folk med skador skadade beteende.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För man vill ha nåt att göra så man kan jobba för jag är riktigt bra på att jobba kommer va aktiv typ minst 5timmar om dagen

Hur hittade du Unive? Genom minna vänner dom sa att den va jätte bra och jag testa spela och de va de va jätte roligt och spännande.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och lära mig mer av rp så man lär sig nåt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Nekad efter intervju! Kan ej reglerna samt fuskar genom att titta på reglerna på forumet!

Tillbaka