Nekad oliver björnsberg | Medlem ansökning (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver björnsberg

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960571741/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Björnsberg

Vad är ditt discord namn? Olbjo#6476

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy Joismoon och hans dröm är att han ska bli miljardär en dag och för att han ska kunna bli det så vill han gå med i ett gäng som säljer vapen eller knark och hans största intresse är att spela air soft han tycker att det är jätte kul men han gillar också att köra bil speciellt sport bilar för dem har mycket tryck i sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att Jag kommer att bidra med mitt bästa rp på denna serven och komma på med mycket förslag till den som kommer att kunna göra den mycket bättre och om serven blir bättre då kommer det in mer personer i den. Jag kommer också att säja till minna vänner på dc och även skolan att dem ska testa denna serven för den har så bra rp i sig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att den har såååååå bra rp i sig och det alltid är minst en staff inne hela tiden som har kol på serven och för att det är så många som spelar på serven och om dem inte lallar så är dem bra på att rp och vissa är väldigt roliga med sin rp också.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på server listan och jag har blivit rekommenderad om att denna serven ska vara skit bra och nu så har jag spelat i några dagar och den är väldigt bra på massor av sätt och jag skulle kunna rekommendera denna serven till alla som kan hålla till en bra rp nivå

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag har spelat förut på lite mindre servrar men nu när jag kan hålla mig till en bra rp nivå så känner jag att jag ska snäppa upp det så det blir lite mer utmaning så började jag att spela på denna serven för att det är väldigt stränga staffs på serven och det är väldigt bra tycker jag så mitt mål är att jag ska försöka få bättre och bättre och bättre rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det kul och att ta inspiration av personer som har bättre rp en mig så kanske jag får bättre rp en dem

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på några andra serverar och jag kommer att hålla mig till denna serven så långt det bara går och då menar jag att tills jag blir bannad om jag blir det eller om jag slutar att spela fivem
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top