oliver björnsberg
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960571741/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Björnsberg
Vad är ditt discord namn? Olbjo#6476
Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy Joismoon och han är 22 år gammal när han gick i skolan så var han den smartaste i hans klass. hans största intresse när han var liten var bilar han älskade bilar så mycket att han läste om det hela tiden efter skolan när han kom hem han favorit märke var bmw och han drömde om att ha en m5 när han skulle bli stor och han ville ha den så mycket att han började samla pengarna när han var 13 år och sen när han vart 18 så ändrades allt då ville han helt plötsligt bli kriminell så han försöker även idag att komma med i ett gäng med hans polare som också vill vara maffia och sälja knark och vapen men Billy han är så bra på att köra bil så han vill att om han kommer med i en maffia så så ska dem råna en stor bank så ska han vara Geta Way driven för han är så bra på att köra bil. Sen när Billy blir 22 år så hittar han en maffia som han har tänkt att gå med i men dem har redan en get Way förare för dem så han blir väldigt arg så han bäste mer sig för att träna på att köra bra i flera veckor och tillslut så blir Billy bättre en den andra killen så då fick Billy vara deras get Way förare så dem håller på att planera ett bank rån nu men billy tänker extra mycket på vilken slinga han ska köra om deras bank rån blir av.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag kan rp till en bra nivå och att jag har testat att spela på serven nu i några dagar och jag tycker att den är bra för att dem flesta kan ju rp väldigt bra för innan jag började att spela på denna serven så spelade jag på servera som kanske hade 40-50 personer i sig men då så var det väldigt mycket moddare inne som bara förstörde och alla staffs bara admin abuse hela tiden så jag tycket inte det var kul för att dem inte kunde rp bra men jag kunde fortfarande det och sen så jag denna serven och att den hade 200-300 spelare inne och då tänkte jag att denna serven hade bra rp i sig och den är väldigt rolig att spela på. Jag vill ju också bli medlem för att jag vill kunna låsa upp nya saker som blocket eller ny jobb som kanske är lite roligare en postnord. Men speciellt varför jag tycker att jag borde bli medlem är för att jag kan rp till en bra nivå och att jag har 551 timmar på fivem och för att jag kommer att försöka att få in mer personer i serven för alla minna väner som köra fivem tycker att dem inte har en bra server at spela på men jag har tänkt att vissa upp denna serven och säja att den är jätte bra och det är inte lalla i den men jag skulle rekommendera den serven till någon som kan rp till en bra nivå och jag kommer att komma på saker som skulle passa bra till serven så att det kommer in ny personer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir väldigt intresserad av unive för att den har många olika jobb den har olika personer som beter sig på olika sätt och det är bra för då blir det annorlunda rp hos vissa personer vilket är kul sen så tycker jag om när det är väldigt många personer som spelar på en och samma server så det blir många i serven men en sak som jag gillar mycket det är att ingen är taskig mot varandra och inga rasister och det är alltid minst en staff inne på serven som kan hålla kolla så ingen håller på med dålig rp och att staff teamet är snabba på reports vilket är väldigt bra för på andra servrar så finns det dem staffsen som bara struntar i reportsen när det kanske är något viktigt som om att någon moddar
Hur hittade du Unive? Jag hittade den på server listan och jag har blivit rekommenderad om att denna serven ska vara skit bra och nu så har jag spelat i några dagar och den är väldigt bra på massor av sätt och jag skulle kunna rekommendera denna serven till alla som kan hålla till en bra rp nivå Jag har också kollat på massor av youtube klipps på serven innan jag började att spela på den och jag ångrade mig att jag inte började spela på den sen första gången jag såg en Youtube klipp
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jag ska bli bättre och bättre men i denna serven så är det väldigt många som har mycket bättre rp en mig och då brukar jag ta inspiration av dem vilket har hjälpt mig mycket i min fivem karriär och jag har mycket vännr som har hjälpt mig med att bli så här bra på att rp detta är mitt mål med rp men det kanske inte var så mycket text men det är mitt mål som jag har
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt största mål just nu är att bli medlem men om jag blir det nu så skulle det betyda mycket för mig och då är mitt andra mål att förbättra min rp nivå till jätte bra nivå och om jag fortsätter med denna serven vilket jag kommer att göra så tror jag att jag kommer att få en ny och bättre rp nivå för att när jag kom in på denna serven så bar det massor av ny jobb som jag inte hade sätt någon annan gång förut och jag tror att jag ska ansöka om något av dem jobben och lära mig lite om dem och så vill jag träffa ny personer som kanske jag kan bli vän med det var minna mål som jag vill nå i unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i någon annan server för att det är bara denna som är bra tycker jag. Jag är inte häller med i någon annan dc
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Björnsberg
Vad är ditt discord namn? Olbjo#6476
Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy Joismoon och han är 22 år gammal när han gick i skolan så var han den smartaste i hans klass. hans största intresse när han var liten var bilar han älskade bilar så mycket att han läste om det hela tiden efter skolan när han kom hem han favorit märke var bmw och han drömde om att ha en m5 när han skulle bli stor och han ville ha den så mycket att han började samla pengarna när han var 13 år och sen när han vart 18 så ändrades allt då ville han helt plötsligt bli kriminell så han försöker även idag att komma med i ett gäng med hans polare som också vill vara maffia och sälja knark och vapen men Billy han är så bra på att köra bil så han vill att om han kommer med i en maffia så så ska dem råna en stor bank så ska han vara Geta Way driven för han är så bra på att köra bil. Sen när Billy blir 22 år så hittar han en maffia som han har tänkt att gå med i men dem har redan en get Way förare för dem så han blir väldigt arg så han bäste mer sig för att träna på att köra bra i flera veckor och tillslut så blir Billy bättre en den andra killen så då fick Billy vara deras get Way förare så dem håller på att planera ett bank rån nu men billy tänker extra mycket på vilken slinga han ska köra om deras bank rån blir av.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag kan rp till en bra nivå och att jag har testat att spela på serven nu i några dagar och jag tycker att den är bra för att dem flesta kan ju rp väldigt bra för innan jag började att spela på denna serven så spelade jag på servera som kanske hade 40-50 personer i sig men då så var det väldigt mycket moddare inne som bara förstörde och alla staffs bara admin abuse hela tiden så jag tycket inte det var kul för att dem inte kunde rp bra men jag kunde fortfarande det och sen så jag denna serven och att den hade 200-300 spelare inne och då tänkte jag att denna serven hade bra rp i sig och den är väldigt rolig att spela på. Jag vill ju också bli medlem för att jag vill kunna låsa upp nya saker som blocket eller ny jobb som kanske är lite roligare en postnord. Men speciellt varför jag tycker att jag borde bli medlem är för att jag kan rp till en bra nivå och att jag har 551 timmar på fivem och för att jag kommer att försöka att få in mer personer i serven för alla minna väner som köra fivem tycker att dem inte har en bra server at spela på men jag har tänkt att vissa upp denna serven och säja att den är jätte bra och det är inte lalla i den men jag skulle rekommendera den serven till någon som kan rp till en bra nivå och jag kommer att komma på saker som skulle passa bra till serven så att det kommer in ny personer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir väldigt intresserad av unive för att den har många olika jobb den har olika personer som beter sig på olika sätt och det är bra för då blir det annorlunda rp hos vissa personer vilket är kul sen så tycker jag om när det är väldigt många personer som spelar på en och samma server så det blir många i serven men en sak som jag gillar mycket det är att ingen är taskig mot varandra och inga rasister och det är alltid minst en staff inne på serven som kan hålla kolla så ingen håller på med dålig rp och att staff teamet är snabba på reports vilket är väldigt bra för på andra servrar så finns det dem staffsen som bara struntar i reportsen när det kanske är något viktigt som om att någon moddar
Hur hittade du Unive? Jag hittade den på server listan och jag har blivit rekommenderad om att denna serven ska vara skit bra och nu så har jag spelat i några dagar och den är väldigt bra på massor av sätt och jag skulle kunna rekommendera denna serven till alla som kan hålla till en bra rp nivå Jag har också kollat på massor av youtube klipps på serven innan jag började att spela på den och jag ångrade mig att jag inte började spela på den sen första gången jag såg en Youtube klipp
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jag ska bli bättre och bättre men i denna serven så är det väldigt många som har mycket bättre rp en mig och då brukar jag ta inspiration av dem vilket har hjälpt mig mycket i min fivem karriär och jag har mycket vännr som har hjälpt mig med att bli så här bra på att rp detta är mitt mål med rp men det kanske inte var så mycket text men det är mitt mål som jag har
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt största mål just nu är att bli medlem men om jag blir det nu så skulle det betyda mycket för mig och då är mitt andra mål att förbättra min rp nivå till jätte bra nivå och om jag fortsätter med denna serven vilket jag kommer att göra så tror jag att jag kommer att få en ny och bättre rp nivå för att när jag kom in på denna serven så bar det massor av ny jobb som jag inte hade sätt någon annan gång förut och jag tror att jag ska ansöka om något av dem jobben och lära mig lite om dem och så vill jag träffa ny personer som kanske jag kan bli vän med det var minna mål som jag vill nå i unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i någon annan server för att det är bara denna som är bra tycker jag. Jag är inte häller med i någon annan dc