Nekad Oliver Berg | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver Berg

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Oliver.

Vad är ditt discord namn? Jag heter Kanelbulle21 på discord.

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jag är 24 år gammal och heta Abdi Jallas.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snabbtänkt, klok, smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag heter Abdi Jallas är 24 år gammal och har levt på kriminalitete sedan han var ett barn. Jag är Född och uppvuxen i förorter, lärde han sig tidigt att överleva genom att ta genvägar. Hans barndom var kantad av fattigdom och våld, och hans föräldrar var ofta frånvarande, både fysiskt och känslomässigt. Hans mamma kämpade med missbruk, medan hans pappa var i fängelse större delen av hans barndom. Från en tidig ålder blev Abdi omgiven av ett tufft gatugäng som han snabbt blev en del av. Det var där han lärde sig hur man begår brott, från stöld och inbrott till grövre våldsbrott. Han var aldrig rädd för att ta till med våld när det behövdes för att försvara sig eller vinna respekt. Skolan var inget för honom, och han hoppade av redan i lågstadiet. Istället för att få hjälp eller stöd, kände han att samhället övergett honom och hans vänner. När Abdi var tonåring blev han involverad i narkotikahandel, ett yrke som gav honom makt och pengar, men också satte honom på kollisionskurs med polisen och rivaliserande gäng. Han var känd för sin kyliga och beräknande natur, vilket gjorde honom både fruktad och respekterad. Men bakom hans hårda yttre fanns en person som aldrig hade känt riktigt trygghet eller kärlek, och det var detta tomrum som han försökte fylla med den livsstil han valt. Trots flera fängelsestraff, där han tillbringade flera perioder i ungdoms- och vuxenanstalt, har Abdi aldrig riktigt brytt sig om att förändra sin livsstil. Hans tidigare erfarenheter av rättssystemet har snarare förstärkt hans misstro mot samhället och dess institutioner. Han ser sig själv som en produkt av sin miljö, och han bär på en ilska och frustration som bara växer för varje år som går. Nu, vid 24 års ålder, står Abdi vid en korsväg. Han har vuxit till en man som är skicklig i sitt kriminella hantverk, men också en man som känner sig fångad i sitt eget liv. Hans väg framåt är osäker, och han vet att om han inte gör något drastiskt snart, kommer han kanske att gå samma väg som många av hans barndomsvänner – i fängelse, eller värre. Samtidigt finns det en liten, svag gnista av hopp inom honom, en förhoppning om att det kanske fortfarande finns en väg ut. Men för Abdi är det en lång väg att gå, och om han ska ta den, kommer han att behöva kämpa både mot sina egna demoner och det liv han byggt upp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket till servens RP för jag är väldigt kreativ och gillar att prata och enligt mig själv bra på att RP och jag gillar att prata.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte ska spela för att vinna alla scenario utan man ska försöka göra så att alla kan ha det bra på server och så det blir lite roligare RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot några regler på unive innan men på en annan server så bröt jag mot ferrRP och jag fick en ban för det och jag lärde mig något av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man ska vara respektfull mot andra spelare, man ska följa admins beslut, det finns många regler men den viktigaste enligt mig är fearRP och det är att man ska värn om sitt liv alltså spela rädd om man har en pistol mot huvet tillexempel och jag tycket denna regeln är viktig för annars blir det inte så bra PR.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag kan ändra namn på steam så jag heter samma om det är viktigt för er.

Hej @Oliver Berg

Jag vill att du utvecklar frågan: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario

SAMT

Ändrar så att ditt discord och steam namn är samma

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
det är att man inte ska spela så man vinner alla scenario utan man ska spela så att man vinner några och förlorar några så man ska inte fly från polis hela tiden så fort du kan för då blir det inte roligt för polisen så man ska alltså försöka spela så det blir roligt för båda och inte försöka vinna hela tiden bara för man kan. och det blir rolige RP när man inte bara går för att vinna alla scenario.

Ser att du spelar på Swedish knight pr, som medlem på unive får man inte delta på andra rp servrar. Är du redo att lämna dom för unive?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Inte svarat på 24h, hittar heller inte dig i discorden. Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka