Nekad Oliver Berg | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oliver Berg

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn i verkliga livet är Oliver Berg

Vad är ditt discord namn? Jag heter Kanelbulle21 på discord.

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jag är 24 år gammal och heter Olle svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snabbtänkt, klok, smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär kommer vara en vanlig person som växte upp med sin mamma o pappa och hade en bra uppväxt, pappan var polis o mamman var också polis men mamma satt bara på kontoret. jag ödes med en sjukdom som gjorde så jag inte växte lika mycket som vanliga personer. Nu när jag kanske ska lyta till en ny stad så ska jag försöka få jobb hos polisen för att både mamma o pappa var polis så jag vill göra dem stålta genom att också hjälpa samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra RP o mycket erfarenheter inom RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna alla scenario bara för att man kan för utan man ska spela så de blir lika för båda parterna i scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot några regler på unive innan men på en annan server så bröt jag mot ferrRP och jag fick en ban för det och jag lärde mig något av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man ska vara respektfull mot andra spelare, man ska följa admins beslut, det finns många regler men den viktigaste enligt mig är fearRP och det är att man ska värn om sitt liv alltså spela rädd om man har en pistol mot huvet tillexempel och jag tycket denna regeln är viktig för annars blir det inte så bra PR. powergaming är också en viktig regel enligt mig ör om man inte spelar på skador så blir det väldigt tråkig RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har ansökt innan här men blev nekad för jag spelade på en annan server och det gör jag inte längre.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive?
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de

Tillbaka