Nekad oliver ali | Medlem ansökning [roli1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver ali

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? reazy#4447

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter oliver ali, jag är 195cm lång och är 22 år. i hans barndom har han inte haft det så bra. han blev mobbad i hela mellanstadiet, han blev nedtryckt i toaletten varje dag av mobbarna. han drömde alltid om att bli kickboxare så han kunde slå mobbarna, han ville bli världsmästare. hans föreldrar var alkoholister så dom betalade alldrig för hans träningar, han tränade på bäbis björnar. Han hade en brorsa som var 5 år äldre än han så dom umgicks alldrig. han var inte bra i skolan, han hade f varningar i alla ämnen utom idrott. han älskade idrott för han gillade att springa och konditionsträningar. när han var 14 år gammal blev han och hans familj utskickade för dom hade inte betalat sina räkningar på ca 2 år. Han hade nog, han började jobba på en glassbutik så han kunde hyra ett attefals hus som han bodde i själv. Han lämna sina föreldrar för dom hjälpte alldrig han. Efter 3 månader av jobb hade han tillräckilgt för att kunna ha råd med träningarna. han började satsa allt han kunde på träningarna. efter 4 år blev han världsmästare och tjänade 50k varje match, när han var 18 år var redan mångmiljonär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra scenarion, jag är en seriös person som startar många konversationer och scenarion. Jag gillar även att hjälpa folk runt om mig som behöver hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda personerna i tex ett butiksrån ska vara nöjda med senariot, om någon gör annat än vad man ska göra så kommer en staff in i konversationen och gör den bra. alltså det är att båda ska vara nöjda

Hur hittade du Unive? jag hittade unive för att min kopis rekomendera den. jag kollade även på när cosmo spelade den och jag vill också spela den för den ser bra ut

Nekad, Utveckla Fråga 5, Du kan ansöka igen om 24h

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka