Accepterad oliver ali | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver ali

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? r.e.a.z.y_

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter adel bahram och är 24 år gammal och gillar att umgås och äta mat. Jag kommer ifrån marocco jag har haft en väldigt tuff uppväxt och har haft en pappa som dricker väldigt mycket och blir väldigt våldsam. Därför Så fick jag inte den bästa uppväxten när jag var liten. Så jag blev en kriminell person som håller på med dåliga saker . Jag har 2 bröder som också har blivit slagna som liten och som har blivit kriminella. Vi alla växte upp i marocco men sedan flyttade jag till Unive och mina bröder flyttade också hit, men när vi kom hit så höll ingen av oss kontakt överhuvudtaget. Jag och mina bröder hade inte den bästa kontakten som små heller ingen tyckte om varandra så mycket så jag hade inte riktigt någon riktig kompis när jag va liten då alla mobbade mig och minna bröder inre gillade mig. Men nu är jag vuxen men och ej kriminell längre. Jag har gått och blivit anställd som byggare med många kolegor som bryr sig om varandra väldigt mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att det blir bra Rp och rolig Rp. Bra scenarion. Att ta rp seriöst och inte lalla. Om jag ser någon som inte tar det seriöst och bara förstöra så kommer jag att säga till staff och sen får de lösa problemet. Om det är någon som håller på att göra ett scenario så kommer jag inte bara gå dit och förstöra deras scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda personerna i tex ett butiksrån ska vara nöja med scenariot, om någon gör annat än vad man ska göra så kommer en staff in o i ooc chatten och gör det bra. alltså att båda ska vara nöjda med scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag fick rätt på alla när jag senast gjorde en gubbe kan nämna några här SUNT FÖRNUFT: att man spelar som att det är i verkliga livet asså t.ex följer lagar och kör lagligt. NLR: står för new liferole och betyder att när man dör kan man inte komma ihåg något som hände innan döden som t.ex hur du dog. RDM: att man inte får döda någon utan anledning. VDM: att man inte får döda någon med ett fordon t.ex köra över någon. METAGAMING: att man tar information från t.ex discord för att andvända det till sin fördel ingame. FEARRP: att man tar hand om sitt liv som irl. COMBATLOGG: att man lämnar servern för att undvika ett scenario. COPBAIT: att man gör olagliga saker för att få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat väldigt mycet på unive och andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej faktiskt inte

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka