Nekad Oliveeer8 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliveeer8

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149537762/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Oliveeer#8399

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2000

Berätta om din karaktär. Tobbe är en 50 årig man som har haft en bra uppväxt i småland som nu flyttat in till staden, och har börjat jobba som gruvarbetare efter han varit bonde i 20 år. han tycker om bilar, motorer, han gillar även sitt yrke men skulle också vilja utbilda sig till polis inom kort. han tycker om staden väldigt mycket och trivs väldigt bra. han bor med sin kompis nisse i en lägenhet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle vilja bli medlem för att utveckla min roleplay och kunna utbilda mig till polis eller jobba på meckonomen för att båda de jobben är inom mina intressen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bättre roleplay, trygghet och vara hjälpsam

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag också att förlora och vinna för en mer värklig rp, t.ex om någon gör ett rån på mig ska jag spela med för att det ska vara verligt

Hur hittade du Unive? jag har sätt på youtube, tiktok och hört talas om den via vänner. det är den bästa serven som jag har spelat på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka