Vilket chef-jobb vill du ansöka till? vianor
Vad heter du IRL? Oliver
Vad heter du på discord? Oliveeer#8399
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? 80 timmar ungefär
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ser bgåde små problem inom vianor och sc styling, men med vianor ser jag att det inte är öppet ofta och det vill jag ändra på. jag vill få bort de som aldrig jobba och anställa nya som jobbar varje dag. jag vill också se till att se till att de andra som jobbar där trivs bättre.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på sc styling länge både som Biträdande chef och Personal-ansvarig
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne några timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, har spelat väldigt länge och skulle inte sluta spela om jag inte fick det men det skulle vara kul att testa något nytt
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Oliver
Vad heter du på discord? Oliveeer#8399
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? 80 timmar ungefär
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ser bgåde små problem inom vianor och sc styling, men med vianor ser jag att det inte är öppet ofta och det vill jag ändra på. jag vill få bort de som aldrig jobba och anställa nya som jobbar varje dag. jag vill också se till att se till att de andra som jobbar där trivs bättre.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på sc styling länge både som Biträdande chef och Personal-ansvarig
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne några timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, har spelat väldigt länge och skulle inte sluta spela om jag inte fick det men det skulle vara kul att testa något nytt
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja