Accepterad Oliveeer8 | Chef-jobb ansökan [Sc Styling] (Simmekung)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliveeer8

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc Styling Chef

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? Oliveeer#8399

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? det största problemet med SC styling i nuläget är såklart inaktiviteten. det är aldrig öppet längre. jag vill se till att anställa rätt folk och se till att de jobbar mycket, så man har de trogna anställda. jag vill också driva företaget framåt för att dels utveckla, dels vara störst inom området gent emot Vianor. som vianor var innan. Jag hoppas också på att jag ska få tillbaka kunder som väljer SC styling istället för vianor med hjälp bättre personal, som jag ska välja ut och inte bara anställa alla som tar intervju. Jag ska också hålla ett likt pris gent emot Vianor. Att hålla ett hyfsat gör att man konkurrerar med Vianor och får ungefär lika mycket kunder. Men också hålla priset ungefär samma så att man håller samma kundantal som Vianor så man inte konkurrerar ut varandra, och att priserna läggs rätt för den ekonomin som finns på serven. När det gäller samarbeten så skulle det vara bra att samarbeta med flera olika företag såsom Securitas för att försöka hålla koll på att det inte blir kaos inne i lokalen som det lätt kan bli. Till exempel då att man får 1–2 dörrvakter när man har öppet gentemot en procentuell rabatt till Securitas arbetare. Också samarbeta med t.ex Marja-Lisa för vinning för båda att de har rabatt på pimp och vi på bilar. Man skulle också kunna gå ihop och till exempel lotta ut en bil från Marja som vi har pimpat till och kanske autoexperten har trimmat. Då har man ett samarbete mellan tre stora företag som gör att alla får publicitet. Med hjälp av både bättre personal och större publicitet kommer kunder bemötas och trivas bättre. Jag vill att kunderna ska tycka det är kul att åka och pimpa sin bil och inte bara göra det för man måste. Jag kommer vara villig att sparka de som inte är aktiva och de som är korrupta dels för SCs ekonomi och deras bästa. Man ska inte heller ha för mycket anställda utan till exempel provanställa ett par och de som jobbar bäst och är trevligast väljs ut att få fortsätta och blir anställda och kan sedan jobba sig uppåt. Det som jag tidigare har stört mig mycket på hos vianor och gjort att jag valt SC över vianor är dels klimatet där inne. Dels att det är för många bilar och ofta en som jobbar. Sen att personalen ofta kan ses som lite otrevliga. Detta vill jag inte se hos sc styling, och det kommer jag inte tillåta. Det är därför jag vill vara mera strikt med vilka som får jobba där och så att jag vet att de har ett starkt band till SC och tar det seriöst. Jag kommer hålla möten med personalen då och då för att ta deras åsikter om vad som går att utveckla och deras funderingar. Så man tillsammans kan göra det till en bättre arbetsplats för anställda och kunder. Också prata om priserna och höra de anställdas åsikter så man kan samarbeta och få en större överblick Jag kommer också vara aktiv i dc om någon anställd skulle ha funderingar eller något annat

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt stor erfarenhet inom just Chef. Jag har varit biträdande på Sc styling där jag lärde mig mycket om att ta ansvar där jag jobbade väldigt mycket med chefen o vi hade ett bra samarbete. Så jag har både kunskap om att ta intervjuer, pimpa och kunskaper om att skicka fakturor m.m. så jag har kunskap om hur allt fungerar och hur man ska bete sig som chef för att de anställda som ska känna sig trygga, och vilja jobba. Jag har jobbat på SC som alla roller förutom just chef. Sen har jag varit chef på vianor och fick det på rullning igen efter den långa breaket de haft

Hur ofta kommer du vara inne? är inne några timmar per dag, men kan svara på dc oftare

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka