Accepterad Olips | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olips

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198359035280/

Ditt Hex-ID: steam:110000117c4bd90

Vad är din discord tagg? Biggie Ollen#8513

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: arlack Anledning: Lall Går ut om: 0 dagar 23 timmar 57 minuter Placerad av: AO

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag cyklade på ett dåligt sätt på piren. Jag hoppade runt och gjorde tricks med min cykel och råkade köra in i andra som stod bredvid mig. Därför tror jag att staffs valde att banna mig för att det kan ses som lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag cyklade runt på piren med min cykel och såg att det stod en bil lite längre ner på piren så jag cyklade dit. Jag som sagt hoppade runt med min cykel och gjorde tricks medans jag samtidigt råkade köra in i bilen samt andra som stod runt omkring. Sedan cyklade jag iväg en bit och kom tillbak efter ett tag då var de som jag hade kört på arag och jag frågade varför och då sa dem att jag bara skulle lära mig att cykla. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom jag inte tänkte på vad jag gjorde utan istället bara körde runt utan att tänka på de jag hade kört på. Jag förstår nu i efterhand helt och hållet att det var mitt fel och att det sågs som lall. Ska vara mer vaksma över min omgiving nästa gång och det ska inte upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var när jag var helt ny och blev bannad för lall också tror jag, men kommer inte ihåg vad det var. Den andra var när jag åkte runt i en poisbil som var sönder men som ändå fungerade. Jag visste inte att man inte fick åka runt i bilar som var övergivan och blev därför bannad. Men har lärt mig en del efter dessa 2 bans och de upprepades inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat köra mer lungt och försiktigt för att inte köra in i några andra runt omkring mig. Hade också bara kunnat lämnat dem ifred nu när jag tänker på det i efterhand. Men alltså fanns det en del saker som jag skulle kunnat ha gjort vilket var dumt av mig att inte tänka på men det ska inte upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att verkligen köra mer vaksamt och lungt på allmäna platser utan att störa andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Gör om, gör rätt och lär dig av dina misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka