Accepterad olinert | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olinert

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? luckzter.#0859

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2023

Berätta om din karaktär. När Linus var liten så var han ett snille i skolan han vart mobbat eftersom han var så himla smart. Mamma bara grät skol rektorn ville inte hjälpa till med de problemen som Linus hade i skolan. Det enda sättet var att Linus bytte stil, vad som menades bli cool. Linus började hänga med dem äldre grabbarna och provade att röka. Efter några år så bestämde Linus sig att ta andra steget han ville starta upp ett gäng. Med den hybrisen som han hade gick han och berätta till sina grabbar att han ville starta ett gäng. Då vart dem helt galna och ifrågasatt han extremt mycket dem tillomed slog honom för att få reda vad som hade förse gått i hans huvud. Efter det så gick han hem till sin mamma och frågade ifall han fick bo där ett tag tills han hittar jobb. Efter fem års väntetid så har han än inte fått något svar på nått av dem jobben han har sökt till. Första jobbet han sökte till var att bli svetsare andra var snickare han hade betygen till det men tydligen så ville dem inte ha honom på jobbet eftersom hans bakgrund då han hade velat bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med en tuff social rp samt att servern medlemmar får en rolig upplevelse. Det menas med att jag kommer att göra allt för att andra ska ha det lika roligt som jag när vi helt enkelt rpar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo men det innebär att man kan ta en förlust. Låt oss säga ifall du var ett kriminellt gäng som "krigar" mot ett annat gäng, plötsligt så "förlorar" du scenariot och hela ditt gäng dör. Så tar du förlusten och antinger hoppas på att någon tar dig till sjukan eller börjar på en ny karaktär. Helt enkelt att du kan ta en förlust i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp! Rdm= random death matchmaking o de innebär att man inte får döda nån utan anledning och sedan finns de mycket mer

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Aboslut, jag nästan över 2000 h på rollspel då jag tror att jag har testat varendra jobb som finns att erbjuda.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae inte dirket, Tack!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka