Accepterad olilloi321 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aba1001liandi

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? pooyan

Vad är ditt discord namn? olil1oi

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. hej! min karaktär är en man och heter ibbe lind han är född 2000-10-17 han väger 84 kilo men är 180 cm lång. han växte upp i en liten stad utanför göteborg som heter gårdsten i angered de fanns 2 olika sidor, en som hade lite bättre ställen och en som var lite farligare. ibbe hade turen och hamna i den lite rikare området, som ung var han väldigt intreserad i viktiga jobb som polis, Ambulans och brandman. efter ett tag när han var 4 så bestämde han sig för att bli polis var det jobbet han skulle börja jobba med. Efter alla åren i skolan upp till årskurs 9 så hade han sitt mål att komma ut med bra betyg att kunna satsa på att bli polis. när han skulle välja gymnasium så bestämde han sig för att gå på ett gymnasium med polis fokus. när han började jobba där så hitta han några vänner exempelvis lucas och alex Dom var bra vänner alla och hjälpte varandra så att alla skulle bli poliser, så alla satte på sig hårda handskar och började jobba hårt. sista året var så kunde dom kom komma in i ett polis universum som var sista biten för dom att kunna bli polis. men då hoppa lucas av då han ville jobba med något annat och än idag har jag ingen kontakt med lucas alls. men jag och alex fortsatte. och efter ett par år så var dom äntligen poliser och var lyckliga att dom äntligen hade lyckats med deras mål som ung. Efter ett par år som polis fick jag ock alex äntligen få åka ut på gatorna som polis. Goda saker om min karaktär är att han är väldigt omteksam och är lätt vilja bli vän med. men alla bra saker måste ju alltid ha något mindre bra och det kan vara att han exempelvis inte är så snabb och det har försökt träna på under polis åren då det är en bra fördel att kunna vara snabb en annan ska är att han är väldigt dålig på att laga mat så det blir ofta beställd pizza. och framtidsplaner är att skaffa barn och fru och leva ett liv och vara polis chef.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en trygg miljö och alla som kommer in i den här RPn kommer förstå att det är den bästa bland dom andra
om någon också frågar vart man kan få jobba så kommer jag visa olika arbeten som man kan jobba exempelvis fiskare och skjutsa dom till platsen där dom kan få ett jobb där jag kommer också hjälpa dom är nya till RP server och brätta lite lätt info om vissa regler så dom inte går och förstör rp i den här server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man är i exempelvis en bil så kan det vara att man blir hotad med vapen när man sitter i en bil så ska man inte bara åka iväg och köra på han så ska du istället göra så verkligt med andra ord så kan man inte göra så att man vinner varje och man ska låta andra också ska få chans då det blir bättre stämmning i serven och det blir roligare då det blir mer värkligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja första reglen är, RDM som står för random death match, andra reglen är VDM som står för vickel Deathmatch, tredje reglen är att man medvetet försöker få polisens upp märksamhet eller tillexempel drifta framför polisen, fjärde reglen som heter fear rp och det betyder att man ska värna för sitt liv , femte reglen som heter metagaming att man tar information utanför karaktären, kommer säga mer på intervjun.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag och jag kommer visa det!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, hade varit roligt och bli medlem och få en mer upplåst rp på servern tack!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka