Nekad olilloi321 | Beslut Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aba1001liandi

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Ditt discord namn: olil1oi

Ditt Hex-ID: 110000132e458a7

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim medlem

Vem/vilka tog beslutet? berrdan1213

Varför tror du själv att beslutet togs? för dem säger att jag tydligen jag hoppa ut och sköt men dem pitta in mig i en väg jag rpade på mina skador sen hoppade jag ut och sköt jag såg inte att han riktade vapnet var bakom bilen tonade rutor och jag fattar berra till 100% men det var bara jag såg inte att han riktade annars skulle jag ta upp mina händer 100% men jag såg inte vapnet det var tonade rutor och vapnet såg man inte från min pv men förstår berra till100%

Hur är beslutet felaktigt? jag såg inte vapnet som rikates mot mig för som sakt det var bakom bilen man såg it från min pv och jag förstår från berras sida 100% men jag gjorde det inte för ja skulle fail rpa ja gjorde de för ja skulle försvara mig själv och om jag skulle se vapnet riktat då skulle jagf 100% ta upp mina händer förstår dig till 100% att detta tog till indragen medlem å krim men jag hoppas att du förstår mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jFYQopb9IvKeDIBBO?invite=cr-MSxka0QsMjczNjA0NTcs

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka