Nekad olilloi321 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aba1001liandi

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: olilloi

Ditt Hex-ID: 110000132e458a7

Vad är din discord tagg? olilloi

Vem var det som bannade dig? fille

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var med på en bild som en hade fusk på då sa sa han att jag med hade fusk men jag fuskar inte jag är inte så dum för och fuska en vän hade en bild sen så blev jag med bannad för han tog upp montage så var jag med på den så han bannade mig med för fusk och jag gjorde ett jätte dumt val och vara med på bilden och det ångrar jag verkligen och han är permanent bannad jag med för fubb men jag fuskar inte jag kan verifera och allt jag kommer inte fuska något det var ett så dumt val av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rpade med mina vänner sen så blev jag p bannad för fubb och jag kommer inte fubba det var ett så dumt val av mig och köra esp på en bild och jag ångrar det så mycket det var en som skicka når gratis fubb så sa han ha den på bilden så lyssnade jag så dum jag var och jag hade det på bilden så dum jag var å lyssnade på han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte men det var flr 6-7 månader sen och jag har inget fubb på datorn eller något jag kom tbx t fiwem nu och jag fattar inte varför ja gjorde det aså

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för fear rp som jag kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte skulle lyssna på han å ha fubb och ta en bild

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag har det var fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban
vad ser jag ut som jage 15 bast å du ska ta betalt 2 lax för unban ni sa ju förut ni tar inte betalt för unban är det en ny regel nu eller jag väntar häldre till 2028 aså

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka