Accepterad olilloi321 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aba1001liandi

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/davidoooz/

Ditt Hex-ID: 110000132e458a7

Vad är din discord tagg? olilloi

Vem var det som bannade dig? william.9

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde när då polisen riktade på mig men dem kom från ingen stanns och riktade när jag stog där och pratade med en grabb

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. dem kom och fråga om mitt körkort så ja sa mitt namn och sen så 4sista i personnummer sen så kolla dem inte ens sen så undrade ja varför du står framför bilen sen så rikta dem och sköt mig utan något

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för dem gjorde lika mycket som mig dem kom och riktade på mig från ingen stanns och sköt jag gjorde inget tecken på att jag var kriminell ja hade inte mask eller något dem riktade bara och sköt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en var att ja logga i sinario men fick tbx allt sen ban av ludde som var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört iväg när dem riktade mot mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka