Nekad Olihag | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olihag

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882682121/

Ditt Hex-ID: 110000136faf509

Vad är din discord tagg? olihag

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-27 104409.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag har ju brutit mot en regel som inte är okej och man jag inte hade känt personerna jag var med så hade det varit ännu värre

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag fick en pistol av min krim polare så då bara la jag bort den i några timmar sen senare på kvällen när jag va med två andra och vi var trötta och på lite lall humör så då tog jag ut pistolen och åkte längst ut på piren där ingen var och så skulle dom slåss och om någon fuska skulle jag skjuta den så det har inte gjort någon skada utan det var mest 3 polare som hade jävligt roligt längst ut på piren och det har inte påverkat någon annan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det är jag som har gjort fel man får ju inte ha vapen om man inte är krim eller polis och jag var inget av de men igen jag hade ju aldrig faktiskt rpat som krim med vapnet och sprungit runt med det utan jag hade ett vapen och vi valde att ha lite kul med det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad typ 13 gånger på 3 år en av dom var en felaktig anticheat ban och så var det än för korruption när jag var ny till rp då var jag polis så jag tog ut vapen ur beslaget och panga lite på skjutbanan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag till det första kunde ju gett fan i att ta emot vapnet men jag skulle ju även bara aldrig tagit fram det utan låtit det ligga där tills jag blivit krim.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig bära vapen på mig utan krim och definitivt aldrig skjuta under några omständigheter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag (anledningen att jag skriver överklagan är eftersom jag inte vill missa en helg utan rp)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka