Nekad olibeaZ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olibeaZ

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: olibea1

Ditt Hex-ID: Vet inte vad det är ber om ursäkt.

Vad är din discord tagg? olibeaZ#9620

Vem var det som bannade dig? El Brunto

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tyckte att jag inte följde suntförnuft och råkade döda någon med kniv där det brukade vara en polisstation men där det också var kameror som dock var riktade bortåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kille bråkade och hamnade i slagsmål och då missklicka jag och råkade dra en kniv de sprang han iväg och jag följde efter. I ett ställe vid gamlmla polistationen där det var mörkt och kameror riktade bortåt och ingen kunde se oss. då slår jag han och då tar han fram basebolträ när han låg ner och försökte slå mig då blev jag rädd och drog kniv mot han och råkade döda honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycekr den var felaktig för jag följer suntförnuft då det ej är en polisdsatation och kamerorna är riktade bortåt. Jag har också mask och slår bara men då drar han fram trät och jag blir rädd och råkar hugga honom i nacken med en kniv. Jag tycker du har lite rätt men han drog basebollträ mot mig där också och då vill jag försvara mig mot det och drar kniv och råkar döda honom. Jag tycker han är lika skyldig också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har mest blivit bannad för länge sen och kommer inte ihåg de flesta men jag kommer ihåg att jag har lärt mig mycket av de!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha sprungit iväg istället för att dra kniv och gömma mig och agera lit emer suntförnuftigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit lärdom och har lärt mig hur man ska rpa mer utförligt och bättre!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, Inte alls realistiskt att ta fram en kniv och kniv hugga någon på en polisstation och jag tycker även att du bör vänta ut din ban lite till innan du gör en överklagan

Nekad, Inte alls realistiskt att ta fram en kniv och kniv hugga någon på en polisstation och jag tycker även att du bör vänta ut din ban lite till innan du gör en överklagan
Det är ingen polisstation vad jag vet och jag tycker du borde ge en kortare ban. @El Brũnto

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka