Inaktuell olibeaZ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olibeaZ

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: knipsaRN#9620

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är mogen och kan ta mycket kritik och fatta och väga viktiga och svåra beslut. Jag tycker det är viktiga kriterier som man ska ha som staff då man kommer jobba med andra och stora beslut som måste fattas rätt så inget går fel och jobba för serverns bästa mående. Personligen tycker jag att staffs ska kunna agera i mycket stressande situationer tex när det är bråk i support eller något allvarligt regelbrottet händer ig. Då måste man kunna agera så professionellt som möjligt och reda ut eller ta hand om den situation som pågår. Jag möter alla de här kriterierna och tycker där med att jag är högst lämplig till att arbeta på staff teamet med er människor som skyddar servern, bygger upp den och driver oss till en framtid med servern.

Jag har också erfarenhet som sv och för länge sedan var jag faktiskt staff på en server men som jag senare valde att lämna och hitta vägen till Unive. På den servern hade jag lärt mig nästan alla commands,men jag trivdes ej där och lämnade den och började på Unive. Tro mig jag har bara spelat på Unive sedan dess och jag hoppas jag inte blir nekad för det men jag vill vara 100% ärlig i min ansökan.

Mina erfarenheter som jag fått av servern är bara positiva och jag har lärt mig mycket på vägen och har fått mycket vänner som hjälpt mig som följande: Borzy, Zatra, Utter, Ludde och Jackz samt mycket andra. Jag var tidigare bitr.chef på räddningstjänsten och har lärt mig mycket där ifrån om sjukvård och vad det innebär att arbeta i ett lag tillsammans för att uppnå ett gemensamt mål och hur man som ledare tar tag i problem och olika individer. Jag har prövat på många andra jobb på min tid här på Unive. Tex Sjv, Rtj, polis, motorcykel försäljare, bitr.chef på Marjas, taxin och krim. Så jag har träffat mycket härliga människor och har provat på många jobb med olika erfarenheter som jag har plockat på mig. Och erfarenhet är något jag tror kan vara till stor hjälp som staff🙂!

Jag vet att jag är mycket ung men jag vill ha en ärlig chans som alla andra. Jag känner många i min ålder faktiskt som lyckats bli en del av staff teamet. Jag är väldigt bra att prata med folk som är äldre än mig då jag umgås/känner några år äldre personer.

Jag har tänkt på den här saken med staff och bestämt mig för att ansöka då jag vet varför jag vill jobba på teamet. d Jag vet också vad det innebär och hur det är då jag har olika vänner som var/är i teamet!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv så mycket som möjligt och över vad jag behöver då man ska ta staff rollen på stort allvar. Men om jag har prov eller privata saker kommer jag vara mindre aktiv då jag måste prioteras det men jag kommer fortfarande vara mycket aktiv de dagarna!

Mån-15:40-22
Tis-18:30-22
Ons-19:30-22
Tors-18:30-22
Fre-Oklart i nu läget
Helg-10:00-så länge jag skulle orka
Jag kommer troligen kunna vara mycket mer aktiv än så!
Hur länge har du spelat på Unive? Jag kommer inte riktigt ihåg när jag blev medlem men jag tror jag spelade i Januari som icke medlem!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenhet som SV under en lång period utan att få indragen, jag tappade den när det wipades och inte ansökte då jag ville ta en paus. Men som jag sa innan var jag staff på en annan server men lita på mig när jag säger att jag bara och endast kör på Unive och det var ett bra tag sen jag var där och jag lämnade frivilligt! Jag kan också mycket commands! Så ja!
Commands:
/skin Du ger någon skin meny
/setjob Du ger någon ett specifikt jobb
/kick Du kickar personen
/freeze Du fryser en person så han står stilla
/unfreeze Du fryser loss personen
/toggleid Sätter på så du kan se idn
/dv du tar bort bullar i ett område
/spec Du specar en person
/unban Unbannar personen
/togglename sätter på så du kan se namn
/tpm Tpar till waipointen
/v du spawnar in fordon
/goto du går till en spelare
/giveitem du ger föremål
/sc Du skriver i staff chatten
/sv Du skriver i sv chatten
/Noclip Du kan flyga runt
/reportlist du kollar reports
Det är några av de!
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba på alla jobb och göra det som krävs och är bra för servern men jag har inte så mycket erfarenhet inom scripts och sådant så kanske inte donation. Men om det behövs är jag beredd att jobba överallt!

Senast ändrad:
+++++++rep anser att han skulle passa väldigt bra som Staff. Han har mycket bra kunskaper och är en trevlig och rolig person!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka