Nekad olibeaZ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olibeaZ

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? olibeaZ#9620

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till mer och ta en större plats och betydelse! Vill också hjälpa till och få in nya trevliga personer!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag jobbar bra. Kan också alla regler och jobbar bra! Tålamodig och kommer ta ansökningar hela tiden och är öppen för att hjälpa till med allt!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Trevligt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker man ska ta ansvar och vara vänner samt bygga en bra community!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att de ska kunna alla regler och bete sig! Samt kunna rp’a och klara wl ansökan!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vara som en staff som det stod i nyheter och lära att bli det samt ha ansvar över medlemmar och nya medlemmar!

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar 16-22 Helger-9-3

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på nån annan server!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag går lite mer rak på sak istället för att utveckla men kan utveckla massa på muntliga!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka