Accepterad Oli | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oli

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122066167/

Vad är ditt namn i verkligheten? Caspian

Vad är ditt discord namn? caspian#2521

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2008

Berätta om din karaktär. Edwin ulwan kommer från somalien och hatar poliser. anledning till detta är för att när han var liten så skjöt poliser ihjäl hans pappa och sen den dagen har ett slags hatt byggts up inom Edwin och poliser är något han inte tål.som liten hade Edwin ett tufft liv han blev ofta retad pga hudfärg och att han inte hade nån pappa.det är ochså därför han blev mer av en ensam varg när han var mindre till då han började i gymnasiet där han blev allt mer omtyckt men även där hatade han poliser så pass mycket att han slog ihjäl en polis med en sten som 17 åring detta gjorde då så att han fick mycket problem han åkte in för mord i 2 år och fick sedan flytta från staden bryggeriet till staden unive . där han hoppas att han ska kunna forstätta ett tungt kriminellt liv med sitt crush alicia som han ska ha han är till och med redo att skotta för henne och om poliser eller andra kriminella har problem med det så får dem hålla det för sig självt . Edwin är ofta arg och ingen man vill jävlas med då han har ett kort tålamod och bryr sig bara om sina NÄRA vänner familj och sin tjej just nu är Edwin 18 år och ska göra allt för att bli stor i staden och när Edwin säger allt menar han ALLT

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag är väldigt glad och positiv och bidrar till en god stämning. Jag vill också bli medlem för att kunna spela rollspel på rikligt och även kunna skaffa mig ett jobb som gör att jag medverkar mer i staden. Jag kommer självklart vara väldigt aktiv på servern. Jag kommer ta allting på högsta allvar och oavsett vad jag gör så kommer jag alltid göra det bästa av situationen. jag har spelat på unive en del nu och siktar på att bli så bra på RP som möjligt fivem och jag vill utvecklas på denna server eftersom det är en sådan bra server och genom att bli medlem känns det som jag mer blir en del av servern och känner mig mer involverad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med främst social rp eftersom jag är väldigt bra på att prata med folk. jag kan även bidra med roliga och spännande scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att ett scenario ska vara roligt för båda sidorna och se till att ett scenario behöver man inte göra för tex pengarnas skull utan för rpn skull och hela scenariots skull. Men det ska iaf vara lika roligt för båda sidorna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? För ett tag sen när jag typ letade ny server i FiveM listan gick med och tyckte det var kul började spela, sen orkade jag it mera jag lämnade men nu är jag tbx..

Vidare till muntlig Intervju, du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka