Nekad Oleg Smirnof | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oleg Smirnof

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Greger Lundkvist

Vad är ditt discord namn? greg#9517

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 1996

Berätta om din karaktär. Gregory Shank är en medelålders man ursprungligen från Leeds i England, En riktigt trevlig och snäll kille men hamnar man fel med honom kan han även bli väldigt otrevlig och ibland farlig, Han gör allt för att skydda sin Familj, Nära och kära, Gregorys största intressen är Motorer eller ja allting som har med en motorer att göra, Han är däremot väldigt intresserad i bilar, Gregory strävar efter toppen och siktar på att sakta men säkert ta sig dit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa människor som behöver något/någon.
Det som är mest lockande är att kunna ha kul såklart, det kommer jag definitivt ha och se till att dem andra har lika kul.
Även att kunna förhindra mobbning, säga ifrån när något är olämpligt är viktigt för mig.
Jag kan bidra med att sätta ett exempel på att kunna RP:a på en hög och lämplig nivå och få andra att göra desamma. Samt att jag kan även sprida denna server och göra den mer populär än vad den redan är genom att visa den för vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är viktigt att ha en icke-självisk inställning och sträva efter att göra rollspelsscenario roligt och rättvist för alla inblandade parter, så att det blir en underhållande och tillfredsställande upplevelse för alla. Att alla ska kunna ta del av kakan, orättvisa skapas ifall vissa sitter på mer makt än andra. Menar mest att i sociala sammanhang, så ska man alltid se till att allt väger lika. Motparten ska känna sig lika hörd som en själv.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade om den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka