Vad är ditt namn i verkligheten? adrian emanuelsson
Vad är ditt discord namn? bevvan
Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jimmie åkesson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? råkriminell, trevlig, storhjärtad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mycket framgång inom pengar och vänner
Vad kan du bidra med till serverns RP? skön vibe och bra rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte bara ska fokusera på mig själv utan också tänka på motparten för att bidra till bättre rp och mer realistiska scenarion, asså inte att jag måste vinna på allt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte vad jag kan minnas men har säkert hänt nåt litet nån gång men inget märkvärdigt då jag nog aldrig blivit bannad på någon server
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? ooc, metagaming och powergaming
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? brukade spela unive ganska mycket för ca 1 år sedan men verkar ha blivit av med min WL eftersom jag har varit oaktiv så länge.
Vad är ditt discord namn? bevvan
Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jimmie åkesson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? råkriminell, trevlig, storhjärtad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mycket framgång inom pengar och vänner
Vad kan du bidra med till serverns RP? skön vibe och bra rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte bara ska fokusera på mig själv utan också tänka på motparten för att bidra till bättre rp och mer realistiska scenarion, asså inte att jag måste vinna på allt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte vad jag kan minnas men har säkert hänt nåt litet nån gång men inget märkvärdigt då jag nog aldrig blivit bannad på någon server
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? ooc, metagaming och powergaming
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? brukade spela unive ganska mycket för ca 1 år sedan men verkar ha blivit av med min WL eftersom jag har varit oaktiv så länge.