Accepterad olbu | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olbu

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BenganBurre/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Burman

Vad är ditt discord namn? olbu#4057

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Bengt Marmeladsson, han är en 22 årig grabb som dess like Olle Burman. Han befinner sig i storstaden där han i tidig ålder fick ett skarpt sinne för bilkörning. Detta ledde till att han köpte sig en väldigt fin volvo i tidig ålder. Inte nog med det så har Bengt funnit sin passion i att främst köpa och sälja bilar. Innerst inne vet han att det finns olika jobb i staden, han har ett litet sug på poliser och dess arbete. Han vet om att poliser och ambulansförare hjälper honom att skydda saten. Det finns ett hjärta i Bengt där han känner att han också vill kunna hjälpa till.

Dessvärre så vet ju Bengt om att staden kommer nästan alltid innehålla dåliga gäng, gängkriminalitet. Detta vill Bengt gärna hålla sig undan ifrån. Men en vis man som Bengt är så vet han om att pengar, thats the shit. Ifall något skulle gå fel i Bengts finansiella liv så vet han om att det finns öppningar för gäng på många ställen. Slutligen så är ju Bengt inte en ondskefull man utan en snäll ung grabb med ett öppet hjärta. Men man får inte glömma att hjärtan kan brista och ilska kan tillträda.

Marmeladsson är inget normalt namn, det vet Bengt om. Trots att Bengt har haft det tufft i sina år med otäcka människor som hånar honom om sitt namn. Så har Marmeladsson familjen vuxit och blivit ett med namnet. Bengt är den som mest stödjer Marmeladsson familjen, han är en trevlig person som alltid finner sig på ett glatt humör. Detta har lett till att Marmeladsson är en stadig och härlig familj. En specifik person i hans liv är hans broder Lucas Kent som han umgås och arbetar längs med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna lajja runt i världen och prova på olika jobb för att känna och klämma på lite allt möjligt.
Självklart är jag ju ny till RP men beter mig som i vanliga livet, inga konstigheter.
Det som fick min uppmärksamhet för just eran server är dess system och eran kontroll på allt. Ni har ett riktigt schysst system för att få igång spelare och gemenskapen som ni byggt upp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Målet som jag har är generellt sett att utveckla mitt rollspels intresse. Jag är en schysst spelare som ej ställer till med problem och håller mig till regler och lagarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man hjälper motståndaren medvetet genom att göra det enklare för att den personen ska få en större vinst, oacceptabelt.

Hur hittade du Unive? Serverlistan, otroligt många spelare som lockade. Schyssta bilar och trevligt folk fick mig att stanna.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka