Nekad olbo123 | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olbo123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195191334/

Ditt Hex-ID: 1100001499b7826

Vad är din discord tagg? coleer#2552

Vem var det som bannade dig? zoxx

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-20 114112.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? så jag ljög för dom att jag spawnat död och tagit spawnameny abuse efter typ 5-10 min men fof dumt som fan visste ej att man fick ta spawnmenu och de räknades som clogg köpte krim iågr men iaf för att jag abusa och ljög för dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade blivit rdmad gick ba runt i gs utan ngt i mitt inv sedan efter de kom ngn rdma skiten ur mig och sen ksk de gick 5-10 min och då valde jag göra spawnmenu och ljuga för staffs som jag ej borde gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var den helt rätt ban från deras sida jag gjorde fel borde ba respawnat elr fått skjukvård ist för att ljuga för staffs och tagit spawnmenu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blvit bannad tidigare för staff diss och ej gjort om de och lärt mig av mit misstag av att aldrig göra om de igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat rpa på detta och ej gjort spawnmenu samt ljugit för staffs som var dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig göra om detta igen och att inte ljuga elr ta spawnmenu. snälla unbanna kmr aldrig göra om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Jag kommer neka denna men du borde vara glad du har kvar din krim roll då de är indragen krim att gå spawnmenu o sedan skriva du spawna död eller be om res sådär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka