Accepterad olavor | Ban överklagan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olavor

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Olav0r/

Ditt Hex-ID: 11000013e61149c

Vad är din discord tagg? Olav0r#6962

Vem var det som bannade dig? anders

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökte sälja ett tjänstevapen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille kom fram till oss och fråga om han kunde köpa ett vapen och på grund av att vi känner en kille som säljer så sa vi att vi gör det. Vi gick till sidan och så prata vid med honom. Han sa att han kunde köpa vad som fast när han skulle säga priser och sånt så drog han fram en Uzi och hotade oss. Vi sa att vi inte hade något på oss och så tog han bort sin uzi och när han gjorde det så drog jag fram en kniv för att han skulle dra där ifrån och när han stack så sprang jag iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt och hållet en felaktig ban för att det var inte ens jag som skulle sälja ett vapen jag visste inte att Mp5an var ett tjänste vapen för att det står ingen stans i reglerna att det är det eller att man inte får sälja tjänste vapen. plus att det var min kompis som skulle sälja den som inte hade sagt till oss att mp5an var ett tjänste vapen han gav sa bara till oss han vi skulle försöka få kunder åt honom så skulle han betala oss och vi har ingen aning vilka vapen som ärf tjänste vapen plus att vi inte sjäolva skulle sälja ett. Vi sa också mitt i allt att vi inte skulle sälja mp5an efter att han sa att det är en sån som poliserna har . Jag har läst alla regler och det står inte att man inte får sälja tjänste vapen samt vilka vapen som är tjänste vapen och på grund av att jag inte är en polis eller någonsin varit polis så hade jag ingen aningen vilka vapen som var tjänste vapen. Vi sålde ihäller inte något vapen utan blev bannade för att vi sa att vi kunde sälja vapen. Ni måste ju ha mer bevis än ord när ni bannar vi hade lika bra bara kunnat ljuga för att få honom att köpa något annat vapen eller nått.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag råkade säga missclick istället för ryck när det var min andra dag på servern och direkt efter jag sa det så sa jag förlåt och att jag menade ryck. Och blev unbannad på mindre än 30 min för att det var ett litet misstag och misförstånd. Jag blev bannad för att jag försvara mig med kniv när en kille stod och kaxade mote mig och min kompis sa sa vi till honom att dra men han gjorde inte det så jag tog fram min kniv för att försvara mig själv men använde inte den. Jag blev unbannad där också på mindre än en timme. Jag har aldrig gjort om något av de sakern aoch lärde mig av de vart ända gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga vår kompis om det var tjänste vapen på grund av att han hade så många och att han inte ville säga var han fick de ifrån plus att han fick de gratis. Men vi sa också när vi försökte "sälja" vapen till en kille att vi inte sålde mp5or efter att han sa att det är en sån som polisen har. Jag gjorde ett stort misstag men jag hade ingen anning om vad jag igentligen gjorde. Ger ni mig en andra chans så lovar jag att det aldrig kommer hända igen. Jag har lärt mig av mitt misstag och hade aldrig gjort det om jag visste vad det var jag gjorde från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får lov att sälja tjänste vapen och att en mp5a är ett tjänste vapen. Jag kommer aldrig göra något sånt här igen. Och jag hade inte gjort detta om jag visste att man inte fick sälja tjänste vapen och att mp5an var ett tjänste vapen. Det var ett misstag och det kommer aldrig hände igen. Jag vill spela på unive och spela seriöst och jag har läst och hade läst reglerna men ni måste skriva det i era regler att man inte får lov att sälja tjänste vapen samt vilka som är tjänstevapen. Jag vet nu vilka vapen som är tjänste vapen jag har varit bannad i ett tag nu och fattar vad jag gjorde fel men som jag har sagt jag hade aldrig någonsin gjort detta om jag visste vilka vapen som var tjänste vapen och man inte fick sälja tjänste vapen. Det var ett stort misstag och jag ångrar mig jätte mycket och vill inget mer än att få spela på servern igen. Ger ni mig en andra chans so lovar jag att det inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka