Nekad olavor | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

olavor

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Olav0r/

Ditt Hex-ID: 11000013e61149c

Vad är din discord tagg? Olav0r#6962

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde min KOMPIS bil. Och de trodde väl att jag stal den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åckte i en bil med min kompis som sa att han ägde bilen men nu när jag är bannad så fattar jag att det inte var hans. Vi hade kommit i fight vid strip clubben också blev min kompis knivhuggen. Han hade precis kört en rs6 så jag trodde att det var hans. När jag skulle köra honom till sjukhuset så sa han att jag skulle ta rs6 också fråga jag om det var hans och han sa att det var hans vilket jag ifråga satte 3 gånger men han sa att det var hans så jag körde den till sjukhuset och sen lämna jag över den till honom. Sen åkte jag bara runt med honom och helt plötsligt blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, Min kompis som körde bilen sa att det var hans bil och att jag skulle ta den för att köra han till sjuk huset vilket jag gjorde sen sa han till mig att hoppa in i passagerar sättet också körde han. Jag visste inte att det inte var hans bil och jag borde inte bli bannad när någon säger att jag får köra deras bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit unbannad på mindre än 2 timmar de andra gångerna för att det var felaktiga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget jag fråga han några gånger om det var hans bil och de som stod vid bilen om det var deras för att vara säker så att han inte ljög.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lita på min kompis.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka