Nekad olavor | Ban överklagan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olavor

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Olav0r/

Ditt Hex-ID: 11000013e61149c

Vad är din discord tagg? Olav0r#6962

Vem var det som bannade dig? 320 master

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Letar efter vem som speccar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att man inte får Leta efter vem som speccar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några grabbar stod vid meko sen så försvan nån också var det ett flyggande id precis vid normal huvud nivå som om det hade kunnat vara en spelare. Så jag gjorde /m och kolla id.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att jag trodde att det var en osynlig spelare som jag inte kunde se vilket gjorde att jag kolla id och gjorde /m. Det händer för mig ibland när jag är vid vissa byggnader att folk blir osynliga och då måste jag restarta mitt spel för att kunna se de. Jag gjorde /m för att se om det va glitchat eller inte. Inte för att se vem som specca.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg alla för att de hände typ precis när jag hade börjat spela för typ 2-3 månader sen. Men det va n¨ågon gång som jag sa missclick det va typ min 1-2 vecka på servern då jag inte kunde alla regler men jag har aldrig blivit bannad för det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Pågrund av att det inte var meningen att kolla efter vem det va som specca så var det bara ett stort misförstånd men jag hade kunnat skrvia i ooc om det va nån som specca eller nån som va glitchad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte använda /m på osyliga/ kanske noclipande människor.

Har du läst våra regler? Ja

Utveckla mer!
utveckla mer med information du delar med dig. kan ej bedöma genom den korta informationen du har delat med dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka