Accepterad olavor | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olavor

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Olav0r/

Ditt Hex-ID: 11000013e61149c

Vad är din discord tagg? Olav0r#6962

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kaxade och körde upp på en trotoar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille och en tjej körde på oss och jag var helt lugn kaxade inte men sen började min kompis och den andra tjejen tjafsa och då sa jag till de att gå där ifrån och bara ta det lugnt. De fortsatte kalla min kompis namn så jag försvara bara henne och sa lite saker tillbaka. Kille fixa min bil och sen sparkade han på den och när jag skulle köra iväg så RÅKADE jag köra på honom jag sa att jag fick ryck och att det inte var meningen men han slog mig 2 gånger och knocka mig. Sen när jag vakna så sa de lite grejer och räkte F you fingret men vi körde bara iväg. Sen så när vi var vid garaget vid torget så sa de lite saker igen och körde på oss med meningen då sa jag lite grejer tillbaka och och så försökte de köra på mig igen då körde jag upp på trotoaren för att akta mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då jag bara försvara mig själv. Jag som sakt försökte vara lugn när de körde på oss men när de då fortsatte när vi träffa på de senare och försökte köra på oss så var jag tvungen att köra upp på trotoaren på grund av att det de gjorde var helt och hållet powergaming för att de körde på oss och forstsatte köra samt försökte köra på oss igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag råkade säga missclick istället för ryck när det var min andra dag på servern och direkt efter jag sa det så sa jag förlåt och att jag menade ryck. Och blev unbannad på mindre än 30 min för att det var ett litet misstag och misförstånd. Jag blev bannad för att jag försvara mig med kniv när en kille stod och kaxade mote mig och min kompis sa sa vi till honom att dra men han gjorde inte det så jag tog fram min kniv för att försvara mig själv men använde inte den. Jag blev unbannad där också på mindre än en timme. Jag har aldrig gjort om något av de sakern aoch lärde mig av de vart ända gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara ta smällen men på grund av att jag ville ha kvar min bil så försökte jag akta mig från en smäll så att den skulle forstätta fungera. Det var lite mitt fel för jag vet att man inte får köra på trotoaren men i detta fal var jag tvungen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att även om man blir powergamad och någon försöker hetsa och bryter mot regler så blir jag alltid bannad ändå. Jag blir alltid påkörd för att någon kör för snabbt eller köri fel fil men då kör de bara vidare och på grunda v att jag sitter i en dålig bil så går min sönder. Jag roleplayer alltid skador men ingen annan verkar göra det så jag var tvungen att akta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka