Accepterad olavor | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olavor

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Olav0r#6962

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? så fort jag kommer hem tills jag lägger mig så cirka kl 14_00 till kl 22

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har varit servervakt ett bra tag nu och jag känner att jag inte kan göra like mycket skillnad som jag vill. Jag vill hjälpa Unive så mycket jag kan att utvecklas och bli bättre. Jag tycker också om det nya tanke sättet ni har med "trainee" och inte support utan ni vill att man ska utvecklas och en dag kunna göra mer som till exempel donations ansvarig mod eller något. Innan har jag inte haft tid med att vara Support/Trainne men nu känner jag att jag har.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill utveckla krim rp. Jag vet att wagner är krim ansvarig men han kan ju inte specca alla scenarion samtidigt så då känner jag att jag hade kunnat hjälpa till med att specca och kolla logs o sånt samt ta vissa små muntliga ärenden som typ frågor o sånt. Jag har varit krim nu i några månader och aldrig tappat krim rollen. Jag har varit i jätte många krim scenarion samt suttit i support o lyssnat på visssa scenarion som gått fel så jag har väldigt mycket erfarenhet när det kommer till den kriminella rpen. Jag känner många som har kirm rollen på servern så jag kan ta feedback från de som faktiskt rpar som kriminell för att göra den kriminella rpen roligare för alla. Jag vill också bara hjälpa till med den vanliga rpen och banna folk som gör fel och hjälpa folk som behöver hjälp. Jag hade varit snabb i pm och snabb med att ta muntliga ärenden. Jag är bra på att lyssna och är inte partiskt samt kan ta kritik och feedback samt ge kritik o feedback och inte bara banna för minsta lilla hit o dit.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen början av april 2021

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit servervakt nu i några månader men jag har kännt många supports och snackat med många föredetta mods o sånt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla servervakt kommandon.

/svban
/kick
/toggleid
/revive
/bring
/tpm
/sqlbanoffline
/sqlban
/spec
/noclip
/dv
/sv
/sc
/freeze
/setjob
/skin
/sqlbanhistory
/announce
/areport

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte riktigt utan vill mest bara hjälpa till att förbättra Unive på alla sätt som behövs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka