Accepterad olavor | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olavor

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2005

Vad heter du på discord? Olav0r#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? inte säker på tid men cirka 5-10 timmar om dan

Hur länge har du spelat på Unive? 7-8 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade underlättat för staffs genom att dva bilar samt kick/banna lallare och folk som gör regelbrott. Jag vet själv hur jobbigt det blir när man som trainee ska behöva banna och kicka många på piren för lall och andra små saker och dva bilar som servervakter lätt hade kunnat göra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag så gott som alltid varit servervakt men blev av med den på grund av att jag blev trainee och känner att jag vill blir det igen då jag inte är trainee längre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag gjorde ett väldigt bra jobb som servervakt innan och ett bra jobb som trainne. Jag har inte varit bannad på flera månader och kan alla regler väldigt bra samt är jag inte partiskt och väldgit rättvis. Jag bidra med bra rp och väldigt bra servervakt/staff arbete.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag borde bli servervakt då jag kan alla regler väldigt bra samt precis varit trainee. Jag var servervakt väldigt länge och fick aldrig ens en varning och inget skit för något jag gjorde utan gjorde alltid ett bra jobb. Jag är också polis och känner att det nästan är nödvändigt med alla lallare som bara ska förstöra för polisen.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag har varit det i flera månader men tappa den nu när jag blev trainee. Men när jag blev av med trainee så tappa jag också min servervakt. Jag gjorde alltid ett bra jobb och kännde att jag underlätta för staffs genom att dva bilar samt kicka och banna folk för små saker som lall o annat. Jag är polis nu också och pallar inte mde hur vissa beter sig samt alla som copbaitar. Jag försöker göra reports men ingen kommer och då blir det jävla jobbigt när icke medlemmar och sånt förstör scenario så hade blivit mycket enklare att kunna rpa som polis.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?

/kick
/svban
/toggleid
/who
och sen alla trainee kommandon

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Kommer ej ihåg det det var cirka 5-6 månader sedan jag blev bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Kommer inte göra det ihäller.

+rep Var bra trainee så kan inte finnas några svårigheter med att vara servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka