Accepterad olavor | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olavor

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2005

Vad heter du på discord? Olav0r#6962

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12,00-00,00 cirka

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle spela som som vanligt fast ta ansvar när folk gör fel. Som t,ex. kicka någon som har typ osynliga ben och skriva en andledning till varför.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag märker att det börjar bli mer och mer människor som trollar och sånt speciellt efter kl 12 på kvällen. Jag vill bara se till att server håller en bra Rp nivå dygnet runt. För mycket människor hoppar in och tar min bil so fort jag hoppar ut eller bara följer efter en och e jobbig och de blir inte kickade eller bannade så jag vill se till att det händer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade tagit stort ansvar för att miska på alla spelare som lallar och helt enkelt förstör för andra spelares rp upplevelse.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är väldigt aktiv på servern och ställen på servern vart det inte finns supports så ofta. Jag spelar också väldigt mycket och har nyligen skapat ett nytt gäng vilket gör att många nya spelare som inte tar rp seriöst försöker lalla och leka coola bara för att vi e gäng medlemar. Om jag hade sätt något hända så hade jag inte struntat i det utan antingen reportat det till supports eller kick/bannad de själv beroende på situationen.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag gillar att hjälpa till och då tycker jag att servervakt rollen hade gjort så att jag kan utveckla servern/ andra spelares rp på ett bra sätt. Jag har också vänner som är servervakt och jag känner att de gör ett bra jobb och att jag har lärt mig av de och jag vill också hjälpa till.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? De kommadon sv kan använda sig av är....... /revive id andledning /kick id andledning /svban id andledning (30min) /toggleid så man kan hålla koll på folks id ifall något händer.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad för att jag råkade säga missclick istället för ryck när det var min andra dag på servern och direkt efter jag sa det så sa jag förlåt och att jag menade ryck. Och blev unbannad på mindre än 30 min för att det var ett litet misstag och misförstånd. Jag blev bannad för att jag försvara mig med kniv när en kille stod och kaxade mote mig och min kompis sa sa vi till honom att dra men han gjorde inte det så jag tog fram min kniv för att försvara mig själv men använde inte den. Jag blev unbannad där också på mindre än en timme. Jag har aldrig gjort om något av de sakern aoch lärde mig av de vart ända gång. Alla de här bannerna hände när jag var ny och jag har lärt mig av de och min rp har blivit mycket bättre nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Kommer inte göra det ihäller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka