Nekad Ola rick | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullipipo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
279
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC styling

Vad heter du IRL? Alfred

Vad heter du på discord? Bullipipo#7750

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär ca ett halvår

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag skulle vilja bli chef och styra upp SC-styling då jag tycker att det är ganska inaktivt.jag anser mig själv som en mogen person som är bra nog och skulle kunna driva SC styling. jag kommer innaföra ett visst anntal timmar typ som ett avtal om man inte jobbar enligt avtalet såm kommer man först få en muntlig varning så man blir medveten om det andra steget blir sparcken.då jag kommer försöka förbättra RPn på SC då jag tycker att det är ganska tråkig RP man målar sen klar. kanske att man skriver /me tar en lackerings pistol och kan RP att man målar den på bilen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? inom mina tidigare erfaren heter har jag varit P/A på både meko och Bäckhäst då jag tycker att det är kul att sitta i ledningen och kunna bestämma lite och ändra på saker. jag har utvecklat min RP genom mina dagar och nu känner jag mig redo för att bli chef. jag har en bra /me och jag har en bra samarbetsvilja och kommer vara kul om jag kommer lära känna flera.jag vet hur man bemöter kollegor samt anställda på ett bra sätt då jag har varit P/A.

Hur ofta kommer du vara inne? jag går i skolan då jag kommer kunna köra från 17:00 - 22:00
helger är mer 10:00 till 01:00 så typ hela dagen
lov är typ samma som helger fatta kan vara mera beror på.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad. Ej tagit sin interjuv i tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka