Accepterad Ola Kenny | Whitelist ansökning [Brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ola Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198184196409/

Vad är ditt namn i verkligheten? Assar

Vad är ditt discord namn? SupSvanteHere#3736

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ola Kenny och är 26 år gammal, han hade en bra uppväxt och gillar att trolla, han gillar stora hattar och kostymer då han nästan alltid har det på sig. Hans mamma dog när han var liten och det blev väldigt svårt för Ola, då han började med alkohol när han var 15 år, och sedan kom även droger in i bilden. Men nu har Ola slutat med det efter att han fick väldigt mycket respons och tagit mycket ansvar och lärt sig saker, hur man har kul med vänner liksom. han har 2 bästa vänner som han verkligen vill ha med sig hela livet och han vill skaffa familj och tjäna pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för jag vill kunna rpa bättre, kunna skaffa bättre jobb. Jag kommer vara inne hela tiden alltid efter skolan och på kvällarna även natten. Jag tycker att det är kul att spela FiveM för det är intressant att Rpa, och som sagt jag vill rolerplaya bättre och som jag även kommer kunna göra. Multistaden är även en väldigt bra server med många personer inne om dagarna. Jag är även säker att whitelista för jag vill verkligen roleplaya, jag hatar dom som bryter mot lagarna och reglerna för det förstör bara för alla dom som vill köra på riktigt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag känner att jag vill kunna rolerplaya bättre, och få bättre jobb, taxin har jag talat lite med och måsta få whitelist för det först, jag vill kunna leva mig in i rollen och då måste man ha whitelist, skulle kunna jobba som taxin nu när jag samtalat och allt med dom. Det är även en stor server med många spelare och vill gärna bli en kille som kan hjälpa till med att utveckla servern till bättre RP utan RDM och annat skit som folk kan hålla på med.

Hur hittade du Multistaden? Kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka utvecklas så gott det går och bli så bra på Rp som möjligt och hålla mig till som om det skulle vara verkligheten liksom. Mitt mål är att ha så kul som möjligt och jag vill vara med och bidra till goda förutsättningar för alla samt bygga upp servern på ett bra sätt så alla kan ha roligt och leva i sina roller.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka