Accepterad Okkef99 | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Okkef99

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198420159573/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Wennberg

Vad är ditt discord namn? Okkef99#6914

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Jag och min bror växer upp i sverige. Jag var bara åtta år gammal när mina föräldrar blev skilda eftersom vår pappa hade dricksproblem och var en dongures man, så vi var tvungna att flytta så långt bort från honom som möjligt. Så vår mammas syster bodde i Los Santos och hon har berättat för oss väldigt bra saker med den där platsen, så vi bodde hos henne tills vår mamma kunde hitta ett jobb. Det tog två år för vår mamma att bli bosatt i sitt nya jobb. Vi var fattiga så vi bodde hos vår moster i ytterligare 2 år. Efter de åren har vår mamma sparat mycket pengar för att få en hyreslägenhet. Vi bodde lyckligt i vår lägenhet i fyra år, vår mamma dog. Jag och min bror bodde hos moster igen efter vår mammas död. Efter två år hittade vår pappa oss och ville att vi skulle flytta tillbaka till sverige. Han var så full när han kom dit, så när vi vägrade att komma tillbaka blev han så arg och försökte ringa polisen. När polisen anlände sa de att det var vårt val. Vi har redan vägrat en gång så vi vägrade igen. När vi vägrade igen blev han så arg att han pussade polisen i ansiktet. Han fick tre år i fängelse eftersom polisen skadades allvarligt. Efter det försökte jag hitta ett jobb. Jag fick jobb som återvinningsförare. Och min bror fick jobb som butiksansvarig. Jag fortsatte arbeta för återvinningsplatsen.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är bra på min grej och jag rp:ar bra och jag kan också skapa roliga senarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är en bra server med många personer som jag tycker är rolig att köra på med flera andra kompisar. Också för att jag vill jobba med roligare jobb

Hur hittade du Multistaden? Några kompisar skicka den till mig och sa väldigt många positiva saker om den så jag tänkte att jag skulle ge den en chans och när jag gjorde det så vissade det sig vara en av dom bästa servrarna jag kört på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska ha roligt för och andra på en bra och rolig server. Och göra många kolla och bra rp senarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på några andra för nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka