Nekad Okkef99 | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Okkef99

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198420159573/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Wennberg

Vad är ditt discord namn? Okkef99#6914

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Han är 21 år och kommer från Sverige. Han har bott i Sverige hela sitt liv och ända sen dess har han velat bli polis. I skolan var han bra men han var mobbad. Nu på senare tid pluggar han till polis och ska snart ansöka om det.
Han har alltid haft känslor för bilar och polis är ett sådant jobb när man får åka mycket bil

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är bra på att rp:a och jag vet vad jag gör tex bryter inte mott regler som suntförnuft

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att det är en jävligt rolig och bra server med många personer och för att jag vill jobba med roligare jobb

Hur hittade du Multistaden? Några kompisar skicka den till mig och sa väldigt många positiva saker om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och bra rp och göra kolla/bra senarion

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på några andra för nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka