Accepterad okboo | Medlem ansökning [Didrik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

okboo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198325277145/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad är ditt discord namn? okboo#3533

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Dejan Pavlovic jag är 21 år och han har pluggat till ingenjör i gymnasiet och universitetet. Han har länge varit duktig om bilar och han tycker det är väldigt intressant. Han har ursprung ifrån polen men han har bott nästan hela sitt liv i Sverige. Hans pappa var en kriminell och var med i ett gäng och en dag blev han och hans gäng taget av polisen och han sitter i fängelse så han blev uppväxt med hans mamma och hans mormor. Han har inte så många vänner men han är ändå glad med sitt liv och dem vänner han har har samma intressen som honom. Han har en gång blivit tagen av polisen men det var för att han åkte för fort bredvid en skola och att han hade trimmat sin a traktor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har kollat på twitch och mina kompisar spelar det. Jag kommer köra väldigt seriös rp och jag har kört five m totalt runt 100 timmar men på min kusins konto. jag kommer även hjälpa andra med problem

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att unive är en väldigt seriös rp och det tycker jag är viktig och att mina kompisar spelar där.

Hur hittade du Unive? jag har kollat på cosmos stream och mina kompisar har berättat om det

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra så bra rollspel som möjligt och att bli bättre och bättre

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba som bil mekaniker

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja jag kör på lucid city men om jag kommer in på unive kommer jag kör unive istället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka