Accepterad Okaann | Medlem ansökning [Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Okaann

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MrOkaann/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Okaann#3088

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär "Calle Nilsson" är en rolig men ändå lite våldsam person. Han växte upp i en stad vid namn "Bollnäs" i Norrland med sin mamma och pappa. Redan som barn så märkte Calle's föräldrar att han var lite konstig. Han hade en diagnos vid namn AD/HD. Calle gick på skolan som hette "Byaskolan" där dom fattiga gick. Calle hade det inte så bra på den skolan, han vart mobbad och slagen. Han hade 2 vänner som stöttade honom. Calle's vänner var inte dom bästa att vara med, dom drack alkohol och rökte, och oftast vart det grupptryck så att Calle rökte och drack lite grann. När Calle var runt 15-16 år drack han oftast, skolkade från skolan och rökte vilket ledde till att han fick flytta till föräldrahem. Calle gillade inte föräldrahemmet så han rymde där ifrån efter ungefär 2-3 månader. Calle bodde ute på gatorna tills ungefär runt 17-18 års åldern. Calle hade inte den bästa utbildningen för ett heltids jobb eller ett bra jobb, men tillslut fick han jobb på McDonalds vid 18 år. han fick tillräcklig lön för att köpa boende, betala hyra och köpa kläder. Vid runt 20 års åldern hitta Calle en fru vid namn Elin. Efter bara ett par månader hade dom gift sig och några månader efter det hade dom skaffat ett barn vid namn Milo. Calle och Elin älskade varandra och bodde i ett väldigt fint hus eftersom Calle hade blivit egen företagare. Efter runt 1 år bestämde sig Calle Elin och Milo att flytta ur staden dom bodde i och börja om på nytt. Deras ekonomi var väldigt bra PGA Calle's företag och dom hade tillräckligt för att flytta och börja om på nytt. Calle köpte ett väldigt fint hus i den staden och dom hittade många nya vänner. Calle's vänner var inte dom bästa för han, dom var kriminella och höll på med droger. Efter runt 5 månader i den staden fick Calle nog, han skilde sig med Elin och sa upp kontakten. Calle och hans vänner vart dom kriminellast i hela staden, dom rånade folk, affärer och banker. Calle hade förlorat allt. Pengar, boende, sin fru och sitt barn Milo. Calle bodde på gatan med sina vänner. Dom misshandla folk till döden, dom tog gisslan för bank rån. Polisen fick tag på Calle's vänner men inte han själv. Han sprang för sitt liv, bort från staden. Nu några månader senare försöker han rätta till sitt liv igen och börja om på nytt, han vill inte leva det kriminella livet längre men han vet att han har en lång väg kvar för å komma tillbaka till normalt igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Spelat här i 1 år ganska precis nu fram och tillbaka och haft WL här förr, men har haft ett uppehåll inom RP världen ett ganska bra tag nu och tänkte börja spela igen och då tänkte jag självklart på er server då jag spelat här som mest, jag tycker jag ska bli medlem då jag är en rätt bra RPare som RPat runt 4 år och runt 3000 timmar på FiveM så jag vet lixom allt inom RP osv

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt jag och en polare hittade er på FiveM server list och efter ett tag spelandes på servern märkte vi att det va ett par polare som redan spelade på eran server... det var väl då vi hitta intresset som mest att alla vi kunna spela på samma server och ha kul

Hur hittade du Unive? Kollat igenom servrar på FiveM sen hittade jag er

Vad har du för mål med ditt rollspel? Framförallt att utveckla mitt RPande även fast jag är riktigt bra på det redan, men självklart finns det saker och slipa på

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Har ju varit kriminell förutom på er server och vi var väll en av dom mest kriminella på server, vi hade ett gäng vid namn "Vikingarna" dsvdv ;)) Nä men vill väll komma tillbaka på det spåret med kriminalitet osv pga Calles backstory

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar endast på Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Vidare till muntliga, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka