Accepterad Okaann | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Okaann

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MrOkaann/

Ditt Hex-ID: 11000013ccab813

Vad är din discord tagg? Okaann#3088

Vem var det som bannade dig? Vet faktsikt inte, och ingen av er staffs verkar veta häller då vi kollat upp det med er

Hur lång tid var din ban? Permanent tror ja då jag vart bannad från discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vet inte vad jag ska skriva här då det bara är discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså om jag ska vara ärlig minns jag inte ett skit varför dom bannade mej, gjorde antagligen fel då jag vart bannad, vart lixom bannad i början av sommarn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som står ovanför... jag minns inte vad jag gjorde ett gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Antagligen rätt ban då jag vart bannad från discorden, om jag får svar på vad anledningen om någon gammal admin kommer ihåg mej så är det nog säkert en giltig anledning

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Standard banns, failrp vdm rdm osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart hade jag kunnat gjort något annorlunda då jag vart bannad för någon anledning, men som sagt nu när jag inte minns och tror inte någon av er gamla staffs minns så vet jag inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut lärt mej av mina misstag och dom kommer absolut inte ske igen om jag får någon gång får reda på varför jag just fick denna ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, självklart! :D

Tror jag vet varför jag vart bannad nu, kan varit att jag var lite kaxig i chatten och börja hetsa med någon om jag inte minns helt fel, detta kommer som sagt inte ske igen och kommer börja bete mej i framtiden

+ att detta var ibörjan/innan av sommaren och gått ett tag nu så skulle varit roligt att få en ny chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka