Nekad Okaann | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Okaann

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MrOkaann/

Ditt Hex-ID: 11000013ccab813

Vad är din discord tagg? Okan#3088

Vem var det som bannade dig? Vet faktsikt inte, och ingen av er staffs verkar veta häller då vi kollat upp det med er

Hur lång tid var din ban? Det står inte hur länge och inte har sagt hur länge

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Bannad från discorden"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad av Swiipe tidigare och det löste vi, jag löste det både med Swiipe och Tilda tror jag, iaf swiipe och jag fick unban igen, sen vart jag bannad igen och nu vet ingen av er staffs varför jag är bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan min ban från discorden så fick jag en unban från discorden...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Första bannen jag fick var ej felaktig då ja skrev en olämplig sak som jag löste med Tilda och Swiipe, och har lärt mej av de misstaget ja gjorde och det kommer ej ske igen, men bannen nu tycker jag va felaktig och det tror jag ni staffs tycker oxå då ni själv inte vet varför jag är bannad eller vet vem som bannade mej... Och har nu på senare fått reda på massa saker som verkligen inte stämmer, "staff disrespect" "dating" samt "undvikit ban" och inget av dessa stämmer
"staff discrept" Frågade en staff hur gammal Tilda va och jag fick till svar "08a" och då sa jag "Är det inte 15+ på admin" Och detta är väl inte staff disrespect eller?

"Dating" Det har jag absolut inte gjort och skulle aldrig göra det... det ja skrev kan verkligen inte uppfattats för "dating" och fattar inte hur man gör det häller, och skulle absolut inte försöka datea en 08a häller även fast jag inte visste att hon va 08a då ja skrev en sak som va olämplig

"undvikit ban" Har jag inte häller gjort då jag ansökt om unban tidigare och då har dom blivit godkända men sedan har jag fått ban igen, så det stämmer verkligen inte då mina överklagan har blivit godkända

Så som sagt, jag har gjort ett fel och det va en olämplig sak jag skrev och det löste ja och swiipe i Pm och han unbanna mej, men nu som sagt vet inte han häller varför jag fått ban och som ja skrev ovanför så finns det inte direkt någon anledning häller längre...
Det jag tror är att Tilda kanske har något emot mej och isåfall får hon väl hålla avstånd från mej i framtiden, alltså inte ta mina support ärenden och så vidare :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. småsaker, rdm vdm osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Första bannen kunna jag självklart gjort annorlunda, ja hade kunnat låta bli och skriva olämpliga saker i chatten och lyssnat på Swiipe när han sa till mej, men det löste vi som sagt och har lärt mej av mina misstag och detta kommer aldrig ske igen och det har båda jag och Swiipe redan skrivit om i discord PM =)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt, första bannen har jag självklart lärt mej av, att kunna hålla vissa saker kvar inne och inte uttrycka sej på olämpliga sätt så det har jag absolut lärt mej av...

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Varför har du kopierat din andra banöverklagan som blev nekad?
Ändrat lite grann, men kommit på nu lite som ja ska skriva om vissa osanna saker som kommit fram till mej, men tänkte se om denna blev nekad eller godkänd först

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka