Accepterad Okaann | Ban överklagan (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Okaann

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
5
Användarnamn: Okaann

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MrOkaann/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Okaann

Vad är din discord tagg? Okan#3088

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för jag bröt mot regeln FailRP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi gjorde ett scenario där vi skulle fritag Luffen "Peter", hade hade planerat allt, vi har fått info från en polis om hur många poliser det är som jobbar och vi såg när ungefär alla poliser åkte uppåt mot sandys/paleto, därför vi tog chansen då och fritog han, vi hota 2 poliser och vi va 3 pers där nere och typ 15 pers på utsidan som spärra av för dom poliserna som skulle komma tillbaka, men vi lyckades iaf och sedan vart jag bannad för FailRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det är självklart från person till person, enligt mig va det felaktig och enligt er admins var det en rätt ban!
Jag tyckte den va felaktig då vi hade all information vi behövde, då jag skicka till Steffe ungefär 30min innan vad som kan/kommer hända, så dom gjorde upp allt... vi visste ungefär hur många poliser då dom sa det själv sedan såg vi att minst 10 poliser åkte uppåt mot sandys/paleto, då slog vi till för att frita Peter och vi lyckades, vi hade som sagt runt 10-15 pers på utsidan som hade koll och spärrade av från poliser så vi va free to go

+ Att detta var ett ganska stort scenario som har hållit på ett tag så borde vi faktiskt få gå in på en greenzone och göra detta

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Plockat nå rödljus typ, och lite felaktiga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det är självklart att vi kunna gjort annorlunda dock vet jag inte hur när poliserna sket i en transport till fängelset så det var därför vi gick in i station istället och gjorde en fritagning

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, inte gå in på greenzones med gun, utan att vänta på någon admin elle nå

Har du läst våra regler? Ja

Det var ett bra scenario.
Men du bröt ju fortfarande mot en regel så hur tycker du att vi bannade dig felaktigt

Vet att jag bröt mot en regel och det accepterar jag! :) Men eftersom de va ett sånt stort scenario tyckte jag lite halvt att jag förtjäna bannen men ändå inte! :) Om ni fattar min sida :)

Vet att jag bröt mot en regel och det accepterar jag! :) Men eftersom de va ett sånt stort scenario tyckte jag lite halvt att jag förtjäna bannen men ändå inte! :) Om ni fattar min sida :)
Jag förstår.
Men förstår du varför du blev bannad?

Jajjemän, förstår varför jag vart då jag bröt mot FailRP :D

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Banöverklagande Arkiv
Hoppas du förstår vad du gjorde fel och istället har lärt dig något utav din ban

Tillbaka