Accepterad Okaann | Ansökan till servervakt [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Okaann

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
5
Användarnamn: Okaann

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2003

Vad heter du på discord? Okaann#3088

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 12:00 till 05:00-06:00 på morgon nu på lovet, på skoldagar blir det väl runt 16:00 till 01:00-02:00

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer spela mycket och försöka hjälpa alla som jag kan och eftersom jag är med i ett gäng så kommer jag kunna ha bra koll på folk som vill t.ex göra deals med oss och om t.ex är på grönt gräs och då kommer jag kunna locka dem eller skicka till en staff och gör att jag typ alltid åker runt så kommer jag också ha Koll på hur folk kör och sånt och kicka dem för sunt förnuft och jag kommer hålla bra koll på många och jag kommer inte vara rädd för att kicka mina vänner om dem gör något fel

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli en del av staffteamet och förbättra hur servern mår genom att säga till och lära folk vad som är rätt och fel. Jag tycker att det händer rätt ofta att folk inte kan reglerna och jag vill gärna bara kunna säga till dom vad som är rätt och fel. Jag har spelat på servern nu i några veckor i sträck och tycker att jag har fått ett rätt bra häng på hur servern fungerar och hur folk RPar och agerar när dom blir tillsagda för det dom har gjort fel. Om ni har några funderingar till mig är det bara att slå en signal på Discord så svarar jag så snabbt jag kan.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? 2 ggr tror ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka