ojojoj_ | Whitelist ansökning [SnobbeN

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ojojoj_

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198024947652/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ogge

Vad är ditt discord namn? ojojoj#8098

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carlos, Carlos växte upp i ett risigt område med mycket kriminalitet, senare i hans liv så skilde han mamma och pappa sig så han var tvungen att välja mellan pappa och mamma men Carlos visste att allt skulle gå bättre om han tog mamma.

Carlos tog mamma dem flyttade till en stor villa nere vid en vik och allt vara skulle vara lugnt sen så började han skolan, skolans gång var mycket bra men hur han kom på polis var att polisen kom till skolan vid 16 års ålder för vi behöver poliser till
Sverige. Carlos blev snabbt intresserad av jobbet och han började titta på mycket tv program som Östermalmspolisen och trafikpoliserna.

Carlos blev mer och mer intresserad av arbetet och han sökte till polishögskolan när han blev klar så sökte han till Enköpings polisen och fick jobb som aspirant han jobbade bra och fick en bra karaktär både på gatorna och på stationen. Han blev heltids polis och blev assistent, Carlos jobbar tills han var tvungen att flytta ut ur staden, staden brann ner och han flyttade till andra städer men han kände sig inte trygg.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill kunna bidra med många roliga scenarion samt ha en rolig tid på en bra server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna bidra med många roliga scenarion samt ha en rolig tid på en bra server.

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha många roliga scenarion och inte bara penga grinda.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Bryggeriet. RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka